Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 25

Temat: Alfa 156 TS 2.0 POMOCY!

  1. #1
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    08 2016
    Auto
    156 TS 2.0 155km
    Postów
    7

    Exclamation Alfa 156 TS 2.0 POMOCY!

    Witajcie moi drodzy forumowicze, jestem tu nowy chodź przyznam, że forum przeglądam od miesiąca.

    Mam pewien problem, mianowicie zakupiłem moją pierwszą Alfę otomoto.pl/oferta/alfa-romeo-156-2000r-2-0-lpg-klima-zamiana-ID6ytHsF.html wynegocjowałem cenę 5300 jednak mimo to mam pewne wątpliwości.
    Z racji że jestem z łodzi, a autko z Rzeszowa musiałem sam się po nią bujać.

    W mojej ocenie lakier ok, z kilkoma odpryskami, progi baranek jednak zajrzałem pod spód wszystko wyglądało okej. Jak się okazało już po powrocie do domu, progi przy tylnich kołach przerdzewiałe jak cholera, w dodatku wspawano kawał blachy i pokryto całe podwozie czarną farbą dla zakamuflowania. Ponadto podłoga przy klamerce od otwierania baku czy bagażnika jest cała przerdzewiała, aż boję się odsłaniać dywaniki.

    Stan silnika jest względnie dobry, odpalił ładnie, nie skacze, żadnych stuków, wszystko miód i orzeszki jednak w każdej chwili panewki i te sprawy również mogą mi wyskoczyć. Nastawiłem się na to, że będę musiał doinwestować jakieś 2/3 tysiące maks w ten samochód jednak boje się, że zrobi się jeszcze gorzej.


    Proszę o rady sugestie, cokolwiek. Zakochałem się w tym aucie i żal mi je oddawać, ale to już chyba sami rozumiecie
    Ostatnio edytowane przez eiexen ; 05-08-2016 o 13:19

  2. #2
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał eiexen Zobacz post
    Witajcie moi drodzy forumowicze, jestem tu nowy chodź przyznam, że forum przeglądam od miesiąca.

    Mam pewien problem, mianowicie zakupiłem moją pierwszą Alfę otomoto.pl/oferta/alfa-romeo-156-2000r-2-0-lpg-klima-zamiana-ID6ytHsF.html wynegocjowałem cenę 5300 jednak mimo to mam pewne wątpliwości.
    Z racji że jestem z łodzi, a autko z Rzeszowa musiałem sam się po nią bujać.

    W mojej ocenie lakier ok, z kilkoma odpryskami, progi baranek jednak zajrzałem pod spód wszystko wyglądało okej. Jak się okazało już po powrocie do domu, progi przy tylnich kołach przerdzewiałe jak cholera, w dodatku wspawano kawał blachy i pokryto całe podwozie czarną farbą dla zakamuflowania. Ponadto podłoga przy klamerce od otwierania baku czy bagażnika jest cała przerdzewiała, aż boję się odsłaniać dywaniki.

    Stan silnika jest względnie dobry, odpalił ładnie, nie skacze, żadnych stuków, wszystko miód i orzeszki jednak w każdej chwili panewki i te sprawy również mogą mi wyskoczyć. Nastawiłem się na to, że będę musiał doinwestować jakieś 2/3 tysiące maks w ten samochód jednak boje się, że zrobi się jeszcze gorzej.


    Proszę o rady sugestie, cokolwiek. Zakochałem się w tym aucie i żal mi je oddawać, ale to już chyba sami rozumiecie
    Hmmmm obejrzyj dobrze podłogę najlepiej z kims kto zna się na blacharce i wtedy podejmij decyzję

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  3. #3
    Użytkownik Znawca Avatar Zenonzlasu
    Dołączył
    02 2015
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    Były: AR 156 JTD, AR 156 1.8 TS 144 KM | Zostało Reno, PT Cruiser i Lancia Thesis .
    Postów
    1,020

    Domyślnie

    Co cię naszło, żeby po TSa jechać przez pół Polski?? Przecież w Łódzkim masz takich Alf z JTD co najmniej kilka, w podobnych pieniądzach. Jeśli koniecznie koniecznie chcesz mieć TSa, to zrób podłogę w tej i ją zostaw, bo w sumie każdy używany TS to jest loteria, zadbany, czy zapuszczony, każdy może walnąć. Jeśli chcesz mieć po prostu sprawne auto, to zwróć tę, jeśli ci się uda, i kup jakiegoś JTD koło siebie, przynajmniej nie będziesz jeździł z duszą na ramieniu .

    I w 156 podłogę sprawdza się od środka! Delikatnie odpiąc plastikowe nakładki na progach i zobaczyć wzdłuż progów; potem odkręcić plastikowe nawiewy pod siedzeniami kierowcy i pasażera i poświecić latarką - jeśli jest rudo, to podłoga na bank do robienia.

  4. #4
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    08 2016
    Auto
    156 TS 2.0 155km
    Postów
    7

    Domyślnie

    Nie musi być TS, może być i JTS, przyznam, że zależało mi na gazie, dużo jeżdżę. Tak, czytałem że ten diesel niezniszczalny Co do wyprawy to poniósł mnie spontan, że tak to ujmę. Dzięki za instrukcję z podłogą, idę się tym zająć. Dochodzą jeszcze koszta opon, przynajmniej 2 nówki muszę kupić, rozrząd i pompę wody, filtry gazu pewnie też. Chłodnica bo się lamelki sypią jak liście. Jedyne co jest ok to to, że gaz ma świeży.

    Przy 160 zaczyna go telepać 170 jest ok, jedzie jak igła i 180 znów są drgania, to może być kwestia tego że prawa przednia opona jest licha? Od czasu do czasu słychać jednorazowy dźwięk tak jakby wycieraczka tarła o suchą szybę, gdzieś z okolic lewej strony. O co może mojej Włoszce chodzić?
    Ostatnio edytowane przez eiexen ; 05-08-2016 o 13:50

  5. #5
    Użytkownik Alfista Avatar zieloo007
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Racibórz
    Auto
    Była 156 1.9 jtd, jest Toyota Avensis t27 '18
    Postów
    4,144

    Domyślnie

    Patrząc na to co piszesz, to 2-3 tyś to kropla w morzu potrzeb. Wpakowałeś się...

  6. #6
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    08 2016
    Auto
    156 TS 2.0 155km
    Postów
    7

    Domyślnie

    Wiem, ale nie było nic sensownego w pobliżu ;/ Mam 23 lata i kupując lepszy silnik np 2,5 to koszta OC by mnie zniszczyły. Do tego wynajem i studia.
    Ostatnio edytowane przez eiexen ; 05-08-2016 o 14:07

  7. #7
    Użytkownik Znawca Avatar m4tinez
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Bieruń
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.6 120KM FL
    Postów
    1,062

    Domyślnie

    Nie załamujcie chłopaka, oddaj auto do blacharza, niech ogarnie blacharkę. Jak zrobi blacharkę odrazu zajmij się rozrządem, potem takie podstawy jak świece zapłonowe, filtry, oleje. Jak to sobie ogarniesz to bd miał już fajnie ogarniętę auto, później ewentualnie co wyjdzie w trakcie to sobie porobisz.

    Nie przesadzajmy, nie trzeba w miesiąc odrazu wszystko zrobić i wpakować na strzała 3-4tys. Robić po małym kroczku, po trochu a dojdzie się do celu

  8. #8
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    08 2016
    Auto
    156 TS 2.0 155km
    Postów
    7

    Domyślnie

    Dzięki, chociaż jeden Mechanik twierdził, że będę żałował, jednakże nie podziela mojej miłości Sugerował kupno lepszego auta w okolicach 8/10 tysięcy, na co obecnie koszta mi nie pozwalają. No cóż, wierzę że się uda, jestem dobrej myśli, nagram jeszcze filmik z krótkich oględzin, żeby był lepszy pogląd na to jak ona wygląda. Jeżeli okaże się totalna klęska to chce go jak najszybciej zwrócić.

    Edit: Jeszcze jedno, mam kody do kluczyka, mam elektrykę z kluczyka jednak chyba uszkodzoną, jest ktoś sensowny z łódzkiego kto by mi sprowadził oryginalny kluczyk i dał radę zrobić? Chcę przywrócić drugie życie tej furze
    Ostatnio edytowane przez eiexen ; 05-08-2016 o 14:26

  9. #9
    Użytkownik Romeo Avatar Cool_Kid
    Dołączył
    01 2011
    Auto
    AR 145 1,8 T.S 144KM - nero - 1998r. / Giulietta Veloce 2,0 JTDm 170KM - etna nero - 2012r.
    Postów
    593

    Domyślnie

    Co Wy się tak uparliście na demonizowanie tych TSów? Bronicie się przed stereotypami, że "alfy sie psujo", a sami robicie dokładnie to samo. Od lat jeźdżę TSami i jedyne co się sypie, to zawieszenie, które jest takie samo jak w dieslach. Dziurawa podłoga w samochodzie kolegi to też raczej nie kwestia silnika. "Każdy używany TS to loteria" - tak samo jak każde inne używane auto za mniej niż 10tys cebulionów. Przynajmniej w TSach nie ma EGR, dwumasy, turbin i innych wspaniałych rzeczy, które się sypią jak przydrożne Ukrainki. Eiexen, nie słuchaj "życzliwych", tylko rób tak jak Ci m4tinez poradził. Powodzenia.
    Ostatnio edytowane przez Cool_Kid ; 05-08-2016 o 20:00

    145 1,8 TS 144KM - nero - 1998
    Giulietta Veloce 2,0JTDm 170KM - etna nero - 2012
    "Jak wszyscy wiemy moderator zawsze punkt znajdzie, więc lepiej nie fikać. I tyle w temacie." - Wrażliwy Administrator.

    http://i.imgur.com/m4g6E.jpg

  10. #10
    Użytkownik Znawca Avatar m4tinez
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Bieruń
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.6 120KM FL
    Postów
    1,062

    Domyślnie

    3 rok mi już leci z TS'em i też nie narzekam, aktualny przebieg to 196tys km, kupiłem jak miała niecałe 160tys km. Za ten czas wymieniłem tylko rozrząd, oleje, filtry,wahacze i przepływomierz. Ostatnio sprzęgło wymieniałem bo żona zajeździła, ale poza tym zero zastrzeżeń. Demonizują tego TS'a, a całego TS'a wyremontujesz za wartość nowej dwumasy+regeneracji turba do diesla, a gdzie tam wtryski, EGR itd Nie żebym też demonizował JTD, po prostu chocbys jakie auto nie kupił, to zawsze jest loteria, nawet w przypadku JTD. Zresztą w ostatnim okresie też się pojawiło kilka tematów o przekręconych panewkach w JTD, także z tym też bywa różnie. W TS tylko co mnie najbardziej boli to cena wariatora, 3 lata temu do poprzedniej alfy kupiłem nówkę za 400zł, aktualnie najtaniej idzie kupić za 750zł -.-
    Ostatnio edytowane przez m4tinez ; 05-08-2016 o 16:26

Podobne wątki

  1. zamiana silnika pomocy pomocy alfa 155
    Utworzone przez SYSUNIAdq w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 16-12-2007, 13:13

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory