Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Temat: Problem z odcięciem zapłonu

  1. #1
    Spirit
    Gość

    Domyślnie Problem z odcięciem zapłonu

    Ludki co może być przyczyną że przy 4000tys obrotów już odcina zapłon gdzie według skali obrotomierza powinno odcinać przy 6000tys.?

    Auto było u mechanika, sprawdzał i nie wie czemu tak się może dziać.

    Czy rzeczywiście trzeba mieć jakiegoś mechanika-znawcę od boxerów ?

  2. #2
    Strzala_1
    Gość

    Domyślnie

    a jesteś pewien ze odcina przy tych obrotach, a nie ze obrotek się uszkodził?? bo często tak bywa heheh

    może zrób test prędkościowy (2 bieg i przy jakiej prędkości odetnie )

    jeśli to prawdziwe niskie odcięcie to może byc uszkodzony przepływomierz i silnik w trybie awaryjnym odcina przy około 4,5 tysia

  3. #3
    Spirit
    Gość

    Domyślnie

    Nie mam przepływki.

    Ogólnie jest coś nie tak bo powiedzmy przy prędkości powiedzmy 120km/h na piątym biegu mam obroty na 2500 i przyśpieszając obroty niby wrastają ale ledwo co a prędkość rośnie.

    Jeżeli ktoś ma 1.7 I.E. 8V to niech mi napisze jakie obroty mu wskazuje powiedzmy na 4 biegu przy prędkości 100km/h o ile mogę prosić.

  4. #4
    Strzala_1
    Gość

    Domyślnie

    5 bieg i predkosc 100km/h powinno byc 3 tysie

    sprawdz jaka predkosc bedzie przy odcieciu na 2 biegu i napisz
    p.s do wymiany obrotek

  5. #5
    siwy144
    Gość

    Domyślnie

    Czemu do wymiany wystarczy poruszać potocjometrem i bedzie dzialał

  6. #6
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar DaniioDTB
    Dołączył
    10 2006
    Mieszka w
    WZY
    Auto
    33 boxer dell'orto carbs
    Postów
    262

    Domyślnie

    Na piątym biegu przy prędkości 120km/h w naszej 33 obrotomierz wskazuje 3,5 obrotów i każde 500 obrotów więcej podnosi o 20km/h prędkość. Sprawdzane do prędkości 180km/h i wartości obrotowej silnika 5 tysięcy. 100km/h na piątym biegu podobnie jak u Strzala_1 to 3tysiące obrotów.

  7. #7
    Użytkownik Romeo Avatar phantom71
    Dołączył
    07 2006
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    AR 156 1.8TS 16V 10.1998
    Postów
    656

    Domyślnie

    z tego co pamiętam z moich wcześniejszych AR 33, na 5 biegu wskazówka prędkościomierza szła w parze ze wskazówką obrotomierza.

  8. #8
    Administrator ds. zlotu Romeo Avatar fr33
    Dołączył
    08 2006
    Mieszka w
    Czestochowa, Poland
    Auto
    164 Super TS
    Postów
    1,618

    Domyślnie

    Cytat Napisał siwy144 Zobacz post
    Czemu do wymiany wystarczy poruszać potocjometrem i bedzie dzialał
    najlepiej przy tej operacji mieć sprawny obrotomierz np. od poloneza (bo tani), podłączyć go na krótko i tymi potencjometrami wyregulować swój
    Jurajski Klub Alfa Romeo
    www.jkar.org

    Warsztat samochodów włoskich
    www.flar-ital.pl

    Dorabianie części, elementów itp na zamówienie - kontakt PW

Podobne wątki

  1. Brak zapłonu - problem z elektryką
    Utworzone przez myszaks w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 24-02-2016, 20:52
  2. Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 22-01-2015, 16:43
  3. Odpowiedzi: 28
    Ostatni post / autor: 06-09-2014, 08:23
  4. Problem z wypadaniem zapłonu pomocy???
    Utworzone przez barjew w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 06-02-2012, 17:55
  5. Zamula po zdarzeniu z odcięciem paliwa w 2,4JTD
    Utworzone przez sdp w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 07-06-2009, 20:09

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory