Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3

Temat: Remont z przodu

  1. #1
    Użytkownik Świeżak Avatar Sky~
    Dołączył
    04 2016
    Mieszka w
    domu
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.8TS 144KM B+G
    Postów
    124

    Domyślnie Remont z przodu

    Nie wiem jak w zasadzie jak zatytułować.

    Rozebrałem dzisiaj przód, jutro ostatnia dniówka i dwa dni wolnego to robię bo ciepło a premia była na wakacje.


    Miałem zająć się dziś tylko dolotem od wlotu do przepustnicy- zmieniłem zdanie po batalii ze ściąganiem zderzaka. I tu pytani: Co warto przy okazji rozebranego przodu zrobić? Zdjęty cały dolot i zderzak.

    EGR? Czyszczenie? Zaślepienie? Skłaniam się go zaślepić, bo jeżdżę na gazie (pracujący student- wszyscy zrozumieją), więc z rury leci przysłowiowa mięta. A i na benzynce i gazie pracuje bez problemowo.
    Czujnik położenia wału? Ostatnia po dolocie podejrzana część odpowiedzialna za gaśnięcia po wciśnięciu sprzęgła. Mówią, że ten czujnik niemal się nie psuje... lambda ładnie kreśli wykresy od startu silnika.
    Coś jeszcze warto? Chcę mieć sprawę gaśnięcia już za sobą i wiedzieć na czym stoję, a też muszę mieć autko za 3 dni bo na nocki to nie będę rowerem jeździł... Czujnik szedłby nowy (bo to taniocha jest) pewnie z 1 dzień z Krk.




    A żeby nie było nudno
    Przed naprawą była owinięta taśmą izolacyjną i do rur wodnych na łączeniach. Złożone z dolotu fiata- mucha nie siada.
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	WP_20160814_20_38_09_Pro.jpg
Wyświetleń:	13
Rozmiar:	77.9 KB
ID:	207954
    Ostatnio edytowane przez Sky~ ; 14-08-2016 o 20:29

  2. #2
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Z tego, co widzę to masz silnik TS, więc nie masz EGR.

  3. #3
    Użytkownik Świeżak Avatar Sky~
    Dołączył
    04 2016
    Mieszka w
    domu
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.8TS 144KM B+G
    Postów
    124

    Domyślnie

    To wyjaśnia czemu go nie znalazłem...
    Cóż- uczę się każdej części, którą znajdę osobiście, specem nie jestem. Skręcone, nie gaśnie po wciśnięciu sprzęgła- więc to ani czujniki przy rozrządzie/wale ani dolot. A po resecie komputera (aku też przełożone, na 2letniego) i adaptacji okazało się, że lambda ma problem z odbieraniem sygnału z czujnika, za dużo mieszanki mi pcha przy okazji, ale i jeździ i pracuje normalnie. Zejdę jeszcze dzisiaj do kanału, zobaczę co u lamdy słychać... przy wymianie filtra siatkowego była przeczyszczona i normalnie pracowała przez pół roku, może komputer powie mi więcej (choć dla osoby uczącej się interpretacja wyników jest drogą przez piekło ) i zobaczymy. Jak nie to podjadę do BoshServise na mieście po wypłacie, niech ustawią komputer

Podobne wątki

  1. [159] 159 2.4 JTD remont
    Utworzone przez lukash0 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 08-01-2016, 16:15
  2. Remont v6 3.0
    Utworzone przez mario333 w dziale 166
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 15-07-2013, 19:46
  3. Remont 3.0 V6
    Utworzone przez -BamBosZek- w dziale 156
    Odpowiedzi: 44
    Ostatni post / autor: 06-05-2012, 20:29
  4. [145] Remont
    Utworzone przez przezsjak w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 20-03-2011, 09:19
  5. remont silnika w 1,4 boxer pelen wtrysk remont silnika
    Utworzone przez leito1610 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 21-04-2007, 07:59

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory