Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 14

Temat: Szukam kogoś do interpretacji logów prawie 2 MB / jtdm szarpie od prawie roku

  1. #1
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    05 2016
    Auto
    Giulietta 2.0 JTDM
    Postów
    26

    Domyślnie Szukam kogoś do interpretacji logów prawie 2 MB / jtdm szarpie od prawie roku

    Jak w temacie.

    Zauważyliśmy ostatnio, że często parametry się rozjeżdżają. Mierzone i oczekiwane z MES'a. Ilość powietrza, ciśnienie turbiny, ciśnienie wys. paliwa przy obrotach. Nie ma w tym żadnej logiki.


    Już sporo o tym pisałem (nie mogę załączać linków). Miałem nadzieję, że już się udało, ale niestety nie.
    "Znowu szarpie i gaśnie. Sama wchodzi na max obroty. Sprzedam sukę "

    "Giulietta 2.0 JTDM/TCT falujące obroty i nierówna praca / brak błędów"

    Pozdrawiam
    ZKL
    Attached Files Attached Files

  2. #2
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2013
    Mieszka w
    SŁOPNICE
    Auto
    Giulia 2.0 280KM Q4 TI Veloce - była Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 200KM EGR i DPF off
    Postów
    1,121

    Domyślnie

    Hmm to nie ten dział dla Julki
    Ale co się dzieje??? Wtryski były sprawdzone??? Zawór ciśnienia doładowania???

  3. #3
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    05 2016
    Auto
    Giulietta 2.0 JTDM
    Postów
    26

    Domyślnie

    Celowo piszę nie w dziale Julki bo tu jest więcej osób z problemami.

    Wtryski tak były sprawdzane. Zawór ciśnienia doładowania też ,czyszczony wymieniany. Mam już pudło z przepływomierzem, czujnikiem wysokiego ciśnienia paliwa, zawór ciśnienia doładowania.

    Ręce mi już opadają. Przez pół roku jeździłem może z miesiąc.

  4. #4
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,521

    Domyślnie

    Jest logika, tylko ty jej nie znasz Ale sobie nie zawracaj tym głowy.

    Skup się na ciśnieniu paliwa - o tu np:

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	rail.png
Wyświetleń:	21
Rozmiar:	15.4 KB
ID:	210435

    Pokaż logi pod pełnym obciążeniem. 4 bieg od 1500 obrotów do 4500 z gazem w podłodze (jak skrzynia nie pozwoli to od 2000).
    4 parametry
    obroty, dawka paliwa, rail mierzony, rail oczekiwany.


    P.S. Twój przypadek nie jest odosobniony. Widziałem sporo szarpiących 2.0

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  5. #5
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    05 2016
    Auto
    Giulietta 2.0 JTDM
    Postów
    26

    Domyślnie

    Dzięki za chęć pomocy.
    Zrobię nowe logi i wystawię. Może subiektywnie to oceniam, ale mam wrażenie, że najbardziej mi szarpie ok. 1300, 1500 zwłaszcza 1750 i ok. 2100. Wyżej nie ma lub ja nie wyczuwam. Musi być ciepły.

    Pozdr.
    ZKL

  6. #6
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    05 2016
    Auto
    Giulietta 2.0 JTDM
    Postów
    26

    Domyślnie

    Ponownie,
    Nowe logi zgodnie z sugestią "maly_777".

    Szarpie coraz bardziej. Przy dużym obciążeniu 200km/h nawet "kopci" na ... chyba dość biało, ale przy tej szybkości trudno coś ocenić. Szarpie przy różnych prędkościach obrotowych. Raz zwalnia, raz dostaje irracjonalnego "kopa", ale to widać i w logach.
    Raz +/- 40 % oczekiwane do zmierzonego. To chyba zbyt dużo. Skrzynia TCT chyba też przez te wahania mocy głupieje i czasami bezsensownie przerzuca biegi. Szlag zaraz trafi sprzęgła.

    Przeważnie jeżdżę w korkach do W-wy to nie mam gdzie się rozpędzić, dlatego wcześniejsze obserwacje koncentrowałem na obrotach do 2200/min.

    Co jest ? HGW, czy paliwo dopasowuje się do złej ilości/ciśnienia powietrza, czy odwrotnie?

    Może ktoś z Zacnych Alfaholików mi zasugeruje kierunek lub kogoś co ogarnie.

    Pozd.
    ZKL
    Attached Files Attached Files

  7. #7
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    05 2016
    Auto
    Giulietta 2.0 JTDM
    Postów
    26

    Domyślnie

    Jakieś sugestie ???


    ZKL

  8. #8
    Użytkownik Znawca Avatar paweltbu
    Dołączył
    03 2013
    Mieszka w
    TBU
    Auto
    MiTo 1.4 TB MA/Mazda 3 2019
    Postów
    1,417

    Domyślnie

    A ona ma seryjne mapy, czy było coś modzone??
    Niezwykłość Alfy Romeo polega na tym... że czasem jeździ...

  9. #9
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    05 2016
    Auto
    Giulietta 2.0 JTDM
    Postów
    26

    Domyślnie

    Podobno ma seryjne. Poprzedni właściciel dwa miesiące 10-11/2015 miał na 200 KM, później wrócił do standardu.
    ZKL

  10. #10
    Użytkownik Znawca Avatar paweltbu
    Dołączył
    03 2013
    Mieszka w
    TBU
    Auto
    MiTo 1.4 TB MA/Mazda 3 2019
    Postów
    1,417

    Domyślnie

    No to może tu jest problem, gdzie i jaki standard mu wgrali, jest duże prawdopodobieństwo ze mapa jest zwalona.
    Niezwykłość Alfy Romeo polega na tym... że czasem jeździ...

Podobne wątki

  1. Sprężyny EIBACH FEDERN do alfy 159 JTDM Prawie nowe.
    Utworzone przez SEBA-SB w dziale Sprzedam części
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 05-03-2012, 09:45
  2. [159] ADAC o JTDm z lat 2005-2006 - prawie żadnych problemów
    Utworzone przez Tuti w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 20-12-2010, 18:33

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory