Witam, zastanawiam się nad tłumikiem Peśla, cena i wygląd bardzo ok, czy ktoś ma jakieś doświadczenie?
http://allegro.pl/tlumik-koncowy-alf...3.html#thumb/1
Witam, zastanawiam się nad tłumikiem Peśla, cena i wygląd bardzo ok, czy ktoś ma jakieś doświadczenie?
http://allegro.pl/tlumik-koncowy-alf...3.html#thumb/1
Mam ten tłumik w v6.Na wolnych obrotach strasznie pierdzący i ogólnie głośny.Dopasowanie też wymagało kilku przeróbek.
Ciekawe jak by pracował w jtd wydaje mi się że powinno być ciszej niż w benzynie
Będzie ciszej na pewno. Ja mam wolny przelot w klekocie i jest o wiele ciszej niż w 166 V z lekko rozprutym końcowym.
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
-------------------------
AR 156 2.4jtd, 191/360 - jest
Lancia Dedra 1.6 16V - jest
AR 166 3.0 V6 - była
AR 166 3.0 V6 Sportronic - jest
Miałem dwa tłumiki od tej Pani. Pierwszy zardzewiał po nie całym roku, na łączeniach i w miejscu, gdzie był robiony zaprawką (prawdopodobnie spadł komuś i zrobiła się rysa, którą zamalowali), dwa tygodnie batalii na maile, telefony, dopiero jak przestałem być miły to wymienili mi go gwarancyjnie na drugi, ale dopłaciłem 20zł i wziąłem tą "dwururkę". Przyszedł obity i podrapany jak stara, tania dziwka, pewnie z złośliwości, ale podrapałem go, omalowałem antykorozyjna i przez pół roku nic się z nim nie działo, trochę głośniejszy na wysokich obrotach (miałem benzyne), samochód poszedł w świat to nie wiem jak sprawa wygląda teraz.
Generalnie, jak za 200zł to wziąłbym ten tłumik raz jeszcze, tylko po zakupie zabezpieczył go antykorozyjnie w własnym zakresie.
Ostatnio edytowane przez Mongoose ; 28-09-2016 o 08:10
Czyli nie jest najgorzej jak na ten hajs,a może wiecie jaka jest średnica tych końcówek?
2x60 mm i są lekko ukosowane.
Dzięki tommi to chyba tak w sam raz
Kupiłem na Allegro dwururkę od Peśli z Allegro, co miała pasować do modelu JTD 2,4. Mechanik męczył się pół dnia, żeby go zamontować u mnie - (a miał podejść bez problemu). Wadził puszką z lewej o podłużnicę (tłumik który miałem wcześniej miał bardziej kształt trójkąta w przekroju puszki i jedną rurę wylotową po lewej a ten ma przekrój prostokąta i dwie rurki wylotowe). W końcu musieliśmy przesunąć tłumik bardziej w prawo żeby nie wadził, ale to się wiązało z koniecznością wycięcia większego otworu w zderzaku po prawej o jakieś 5 cm przez tą drugą rurkę w tłumiku). Jeśli chodzi o mój model tłumika, to wyloty nie są zaślepione jak w zdjęciu powyżej i spaliny lecą równo z obu (tą z prawej nawet lekko mocniej). Brzmienie faktycznie bardziej bassowe niż na poprzednim tłumiku, ale w dieslu to żeby warczało, trzeba by zdemontować chyba tłumik środkowy. Nie wiem jeszcze jak na większych prędkościach i obrotach. Niestety, nie jest to tłumik z blachy aluminiowej jak pisze w opisie, bo magnes mocno łapie do puszki tłumika, więc zalecam pomalować dobrą farbą żaro-odporną tłumik i łączenia, jak ma długo wytrzymać.![]()
Ostatnio edytowane przez Artisu ; 22-02-2017 o 11:59