Witam
Potrzebuję sztywnych przewodów hamulcowych w zasadzie komplet na tył.
Mozna kupić gotowe czy trzeba dorabiać?
Jak kształtują się ceny?
Witam
Potrzebuję sztywnych przewodów hamulcowych w zasadzie komplet na tył.
Mozna kupić gotowe czy trzeba dorabiać?
Jak kształtują się ceny?
sztywnych tzn w oplocie stalowym czy cos innego masz na mysli?
"Alfa chociaż mała prowokuje do zgwałcenia pierwszych stu stron kodeksu drogowego."
jest: 156 2.4 JTD 04r...
była: Gtv 2.0 Twin Spark Verde Tropico 96r...
Nie, niechodzi mi o elastyczne w oplocie.
Rurki: pompa-czwórnik, czwórnik-korektor, korektor-koła
Wymieniałem niedawno u mechanika sztywny przewód hamulcowy tylnego prawego koła - dokładniej odcinek pomiędzy korektorem siły hamowania a przewodem elastycznym. Wymiana (przewód+robocizna) - 100 zł :/ I tak cieszyłem się, że tylko tyle, bo gdyby wyciągali zbiornik to kosztowałoby mnie to ok. 200 zł więcej :/ Z tego co mi wspominał mechanik to ciężka sprawa z tymi przewodami - podobno nigdzie bym ich nie dostał, bo mają ponoć inne gwinty na nyplach - z jednej strony M10x1 z drugiej zaś M12x1 :/
Ostatnio edytowane przez as ; 24-05-2009 o 23:15
Errare humanum est - Mylić się jest rzeczą ludzką.
odgrzewam. diagnosta mi nie podbije badania bo mam skorodowane sztywne przewody. część była zamieniana na nowe a część nie i się czepił. pytanie brzmi: ile tam metrów jest tych przewodów i ile by kosztowały + robocizna?
If you just let me I'll find a way
To ease your mind and for you to stay
And I will untie all the ropes
It's hard for me but believe me, I'm trying.
uderzaj do sklepu fiata to ci dobiorą miedziany. Jedyne zonk to jak as wyżej napisał różnie rozmiary końcówek na jednym przewodzie ale w sklepach z asortymentem tylko do fiata maja takie.
Jedź do jakiegoś "normalnego" mechanika, to dorobi Ci takie przewody bez żadnego problemu, jak nie będzie miał końcówek, to wykorzysta Twoje stare. Pamiętam czasy, kiedy samemu dorabiało się przewody, wierz mi, nie jest to zbyt skomplikowana sprawa![]()
Oryginały są jeszcze do zdobycia,ale cena za nie jest nie do przyjęcia!ja mam zrobione miedziaki,wszystko działa bez problemu.j/w każdy mechanik zajmujący się hamulcami to ogarnie.