witam wszystkich szukam opini na temat gazu w 166 3.0 chodzi mi konkretnie jak sie zachowuje gaz w tym autku pozdrawiam![]()
witam wszystkich szukam opini na temat gazu w 166 3.0 chodzi mi konkretnie jak sie zachowuje gaz w tym autku pozdrawiam![]()
Donat18 cała sztuka to "gazownik" który ma pojecie o mechanice i ukaldach wtryskowych a nie tylko umie mechanicznie wlozyc wszytko pod maske ... ale nie o tym miało być.
STAG300plus + MagicJet [lub drożej ale lepiej Matrix HD544] + Scorpion ST lub GT + miedź od zbiornika do przodu auta 8mm, wielozawór butli też a miedź 8mm,i dobry filtr fazy lotnej albo coś od Czaji albo minimum Matrix'owy filtr.
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
Ja mam u siebie instalacje Stella, zakładana przez elpigaz. Najechane jest na niej jakies 50tys km. i wszytsko jest wporzadku.
Spalanie w mieście 19-20l, na trasie 11.
Alfa 166 3.0 V6 24V w automacie.
Alfa Romeo Brera 3.2 V6 JTS Q4
Wcześniej:
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 8V 160KM
Alfa Romeo 156 Crosswagon Q4
Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110CV
Alfa Romeo 147 2.0 16V Selespeed
Alfa Romeo Spider 916 1.8 16V
Alfa Romeo 166 3.0 V6
Alfa Romeo 147 1.9 8V JTD
Lancia Delta 1.8 8V
Alfa Romeo 156 SW 1.8 16V M1.5.5
Alfa Romeo 164 2.5 TD VM
Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
Lancia Dedra Kombi 1996 1,6 MPI
Alfa Romeo 155 2.5 V6
Alfa Romeo 33 1.7 Boxer
Ja mam u siebie instalacje Prinsa na wtryskach Keihin - owszem była troche droższa od polskich, ale nie żałuje ani złotówki![]()
Od momentu założenia (niecały rok temu) - tylko jedna regulacja, po instalacji. Zero jakichkolwiek problemów w CAŁYM zakresie obrotów. Rewelka! Silnik 2.5V6 automat.
pozdr,
~tomaz
Na Prinsie będziesz jeździł 100 lat bez problemów jak się uda. Równie dobrze sprawuje się BRC, choć jest tańsze i można dokładniej ustawić.
Cała siła PRINSA i kiedyś BRC leżała we wtryskach KEIHINa, w tej chwili PRINS nadal ma KEIHINy a BRC już nie i zaczeły sie problemy z BRC, maja tendencje do "sklejania" się więc BRC odradzam.
Prins jak dla mnie obiektywnie patrząc to nic specjalnego, bez KEIHINów nie działał by jak działa, w algorytmie jego pracy jest coś co bardzo mnie irytuje, mimo tego że to instalacja wtrysku LPG to i tak emuluje prace sondy dzięki temu na tej instalacji wyeliminowano rozjeżdżanie mapy wtrysku pb ale ciągnie to za sobą pare innych nie pożądanych zjawisk ...
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
Byłem dzisiaj u gazownika i zaproponował mi instalacje firmy kme za 2500 zł podobno montował taką w gtv i sie sprawdziła co wy na to
Kolego w dziale lpg temat do 3l był poruszany kilkakrotnie.Temat zamykam.
---------- Post dodany o godzinie 18:54 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 18:52 ----------
ps.KME odradzam.
Posłuchaj rad Grześka .
On wie co pisze .
Kto chce szuka sposobu,
kto nie chce szuka powodu.
155 V6 LPG-163 KM-była
156 V6 LPG-190 KM-była
147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest