Witam !!
Temat może zakładany ale wałkuje forum i nie mogę znaleźć tego co wyczynia się u mnie , a więc auto po planowaniu i stawianiu nowej uszczelki pod głowicą , wszystko pospinane tak jak piszą w książkach , przed procedurą rozebrania silnika auto chodziło płynnie , lecz na 3 / 4 / 5 / 6 biegu miało muła , 3,5rpm i słabo kręci w górę , myślę no nic może po postawieniu uszczelki i planie głowicy sytuacja się poprawi , nastąpiło złożenie auta a tu bam po 50 km Check (Błąd DPF jak się nie myle 2002) myślę ok pojezdze tak chwilę by dotrzeć motor po remoncie , przebiło 700 km myślę zrobimy wypałkę DPF z pozioku FES ok spokój auto jedzie , na drugi dzien z nów muł na 3,5krpm , za chwilę błąd DPF myśle jak ? skoro dopiero co był wypalany.
Nie mam sił morduje się tym od tygodnia , a błąd wywala juz po 50 km :/