Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Temat: Wtyk - zasilanie elektrozaworu podciśnienia sterującego klapą gaszacą

  1. #1
    Użytkownik Romeo Avatar kiler_911
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Rzeszów/Ostrowiec Św.
    Auto
    147 1.9 JTD 8V
    Postów
    668

    Domyślnie Wtyk - zasilanie elektrozaworu podciśnienia sterującego klapą gaszacą

    Witam,

    ktoś orientuje się jaka może być przyczyna braku sterowania masą na wtyku który podłączamy do zaworu na zbiorniczku podciśnienia (ten z tyłu silnika) - i tym samym posiadam niedziałającą klapę gaszacą. Plus na wtyku jest nie pojawia się masa i nie puszcza podciśnienia podczas gaszenia auta.
    -> Jadąc Alfą, czujesz jakby Twoją duszę lizali aniołowie <-

    --- 148,7 KM @ 4200 obr/min ---
    --- 331,2 Nm @ 2165 obr/min ---

    www.cinsoft.pl

  2. #2
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar jaboleq
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 156 SW 1.9 16V powered by @sdero
    Postów
    7,325

    Domyślnie

    Masa jest prosto z ECU i to ono steruje. Musisz zmierzyć przewód.

    Wysłane z mojego SM-A500FU
    ::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::

  3. #3
    Użytkownik Romeo Avatar kiler_911
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Rzeszów/Ostrowiec Św.
    Auto
    147 1.9 JTD 8V
    Postów
    668

    Domyślnie

    Myślisz, że ECU na 100% musi sygnał wypuszczać? Bo przewód przejście dziś sprawdzę nie ma problemu tylko zastanawiam się już co zrobić jak wiązka będzie ok.
    -> Jadąc Alfą, czujesz jakby Twoją duszę lizali aniołowie <-

    --- 148,7 KM @ 4200 obr/min ---
    --- 331,2 Nm @ 2165 obr/min ---

    www.cinsoft.pl

  4. #4
    Użytkownik Romeo Avatar kiler_911
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Rzeszów/Ostrowiec Św.
    Auto
    147 1.9 JTD 8V
    Postów
    668

    Domyślnie

    Wiązka ok jest przejście od samego ECU po zawór. Mimo tego nie pojawia się zasilanie w momencie gaszenia auta na wtyku w zaworku. Ktoś to rozumie ?
    -> Jadąc Alfą, czujesz jakby Twoją duszę lizali aniołowie <-

    --- 148,7 KM @ 4200 obr/min ---
    --- 331,2 Nm @ 2165 obr/min ---

    www.cinsoft.pl

Podobne wątki

  1. 156 sterowanie elektrozaworu wariatora
    Utworzone przez martinez54 w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 09-08-2014, 19:56
  2. [159] Numer elektrozaworu turbiny (overboost)
    Utworzone przez magil w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 21-06-2014, 08:25
  3. Podmiana overboost/elektrozaworu sterującego turbo
    Utworzone przez gigi w dziale Zachodniopomorskie
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 05-06-2014, 09:43
  4. [159] Otwarcie elektrozaworu przepustnicy
    Utworzone przez deltahfmk w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 09-04-2012, 18:46
  5. Zmiana kompa sterującego 1.9 JTD ??
    Utworzone przez puchaty1988 w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 23-06-2011, 10:32

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory