Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 16

Temat: Alfa Romeo 156 sw problem z śrubą tylne zawieszenie

  1. #1
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie! Avatar nojbejt156sw
    Dołączył
    05 2017
    Mieszka w
    Grudziądz
    Auto
    Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 110KM 2000r
    Postów
    19

    Question Alfa Romeo 156 sw problem z śrubą tylne zawieszenie

    Witam .
    Pewno już był poruszany taki oto temat ale ciężko jest mi konkretnie znaleźć to co mnie interesuje więc może ktoś mi pomoże .
    Chodzi o to jakimi sposobami wybijaliście śruby tylnego zawieszenia na dole amortyzatora , tą która skręca ze sobą wahacze poprzeczne + amortyzator chodzi o tą dłuższa co ma ok 27 cm ...
    Zabrałem się za wymianę amortyzatorów i sprężyn w mojej 156 sw ale jedna strona trzyma na amen ... może macie jakieś porady jak to zrobić ???

  2. #2
    Użytkownik Świeżak Avatar RafalP.
    Dołączył
    05 2017
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    156 sw lift 1.9 jtd 16v 2003r
    Postów
    126

    Domyślnie

    W moim przypadku byla grana kontowka i nowa śruba, ale poprzedni wlasciciel mojej 156 wrzucił filmik (zdjecia) na youtube z wymiany wachaczy tył z palnikiiem. Mozesz sprubowac zapsikac kilkukrotnie wd 40 albo cx lub innym penetrujacym i odczekac. Jeżeli nie dasz rady możesz poszukak na portalu z aukcjami za swoja zaplacilem 35 zł używana. Nowa bodajże 70 zł.

    Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

  3. #3
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie! Avatar nojbejt156sw
    Dołączył
    05 2017
    Mieszka w
    Grudziądz
    Auto
    Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 110KM 2000r
    Postów
    19

    Domyślnie

    No tak ale zeby nawet wlozyc nowa srube to stara trzeba usunac ... poki co zmienilem jedna strone bo tam musialem gdyz kielich na amorku pordzewial i po prostu pekl i opadla calosc na kolo ...
    Teraz ok tygodnia bede codziennie spryskiwal preparatami i wtedy bedzie drugie podejscie .

    Wysłane z mojego ASUS_Z00AD przy użyciu Tapatalka

  4. #4
    Użytkownik Świeżak Avatar RafalP.
    Dołączył
    05 2017
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    156 sw lift 1.9 jtd 16v 2003r
    Postów
    126

    Domyślnie

    Przykro mi ze zbytnio nie pomoglem, może znajdzie sie ktoś inny zlepszym patentem, z tego co wiem nie tylko w alfach jest problem z tymi śrubami.

    Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

  5. #5
    Bags
    Gość

    Domyślnie

    Najczęściej zapieka się na amen śruba z tuleją dystansową miedzy łapami amortyzatora.
    Patent z palnikiem, patent na pneumata z jednej i młotkologię stosowaną z drugiej, są patenty na podszlifowanie pod mocny klucz płaski lub szczypce morsa tulei dystansowej, by obracając śrubą zruszyć skorodowany "zgrzew". I nieodzowne jak w każdej trudniejszej robocie - solidne polewanie odrdzewiaczami.

  6. #6
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie! Avatar nojbejt156sw
    Dołączył
    05 2017
    Mieszka w
    Grudziądz
    Auto
    Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 110KM 2000r
    Postów
    19

    Domyślnie

    Hmmm no cos juz mi kolego podpowiedziales , narazie bede polewal i a tydzien sie okaze co to dalo ...

    Wysłane z mojego ASUS_Z00AD przy użyciu Tapatalka

  7. #7
    Użytkownik Świeżak Avatar 5t4w3k
    Dołączył
    05 2013
    Mieszka w
    Starachowice
    Auto
    AR 156 2.5 V6 2002r. AR 156 3.2 V6 GTA SW 2002r.
    Postów
    186

    Domyślnie

    Wszyscy chyba maja z tym problem. Ja u siebie męczyłem się dwa dni oczywiście młotek i wykręcanie tylko trzeba uważać na nadkole bo miejsca nie za dużo jest. Oczywiście spryskanie jakims odrdzewiaczem powinno pomoc

    Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

  8. #8
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie! Avatar nojbejt156sw
    Dołączył
    05 2017
    Mieszka w
    Grudziądz
    Auto
    Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 110KM 2000r
    Postów
    19

    Domyślnie

    Za duzo czasu nie mialem zeby przy pierwszym podejsciu kominowac , jedna str poszla i zmienione a druga stoi wiec bede ja "moczyl" i mam nadzieje ze 2gie podejscie bedzie udane

    Wysłane z mojego ASUS_Z00AD przy użyciu Tapatalka

  9. #9
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Chojnice
    Auto
    159 i 75
    Postów
    881

    Domyślnie

    Lej na srobe wd40. Najlepiej wtedy lewo prawo pneumatykiem próbować kręcić. Podnieś tez trochę lewarkiem całą piaste żeby zmniejszyć naprężenia. U mnie zajęło to trochę ponad godzinę i poszło.

    Wysłane z mojego SM-G7105 przy użyciu Tapatalka

  10. #10
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie! Avatar nojbejt156sw
    Dołączył
    05 2017
    Mieszka w
    Grudziądz
    Auto
    Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 110KM 2000r
    Postów
    19

    Domyślnie

    Temat ogarniety tydzien czasu psikanie preparatami na srube z kazdej strony + na sam koniec grzanie palnikiem i "mlotkowanie" w dwie osoby , jedna od przodu druga od tylu i jakos poszlo dzieki za cenne rady .

    Wysłane z mojego ASUS_Z00AD przy użyciu Tapatalka

Podobne wątki

  1. TYLNE ZAWIESZENIE ALFA 145
    Utworzone przez czupus82 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 39
    Ostatni post / autor: 30-07-2020, 16:54
  2. Alfa 166 zawieszenie tylne
    Utworzone przez ArtoKucior w dziale 166
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 01-08-2016, 17:35
  3. [156] Zawieszenie tylne
    Utworzone przez kartezjush w dziale 156
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 28-07-2013, 22:14
  4. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 31-05-2012, 11:09

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory