Siema
W ostatnim czasie w moim MiTo zaczęły się dziać ciekawe rzeczy, czasami przy zimny silniku szarpcie, czasami mocno. Objaw nasila się przy większej wilgotności i ustępuje po przejechaniu paruset metrów. Przy okazji wyłacza się DNA i S&S oraz wyskakuje check engine. W warsztacie stwierdzili najpierw wypadanie zapłony, a potem błąd elektrozaworu 3. gara.
Poczytałem trochę w innych działach i zasięgnąłem jeżyka u paru znajomych i wnioskuję że zaczyna się mój problem z Multi Air. Sam za bardzo się nie znam na diagnostyce/mechanice, więc chciałbym poprosić o sprawdzony kontakt do mechanika (ewentualnie ochotnika) który pomógłby mi przede wszystkim w potwierdzaniu diagnozy oraz w ewentualnie naprawie. Katowice i okolice.
Próbowałem się umówić na termin w Cinsoft w Gliwicach, ale terminy odległe.
Z góry dzięki za pomoc
Kamil