Witam, troche ten temat przerabialem...
Jesli bedzie check engine to nie wina blosa ale braku emulatora sondy lambda.
Duzo pali? kwestia dokladnego ustawienia blosa (hamownia, analizator spalin lub najtanszy i sprawdzony sposob na w miare dokladne ustawienie miernik diodowy afr

Dobrze wystrojony blos pali mniej niz na mikserze. A auto smiga jak na benzynie.
W razie problemow sluze pomoca.
W 3.0v6 12v tez mialem poczatkowo problemy, ale kilka zabiegow spowodowalo, ze blos spisywal sie fantastycznie. Moc w calym zakresie obrotow, spalanie na poziomie 15litrow w miescie, natychmiastowa reakcja na pedal gazu. wazne jest ustawienie blosa tak aby byla jak najbardziej optymalna mieszanka, ewentualnie lekko wzbogacona.
Najwazniejsza rzecza w takiej instalacji jest dobry wydajny reduktor !!!!
Nie mozna tez zapomniec o emulatorze wtryskow oraz emulatorze sondy lambda.
Pozdrawiam