Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 18

Temat: Konkurencyjne Hot Hatche vs Wloska Koniczyna

  1. #1
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    10 2014
    Auto
    Stilo Abarth 2,4 20v
    Postów
    15

    Domyślnie Konkurencyjne Hot Hatche vs Wloska Koniczyna

    Dawno nie pisałem nic na forum, także witam z powrotem. Nie ukrywam czesto zagladalem bez logowania

    Kiedy sprzedalem moja 166-tka poszła na żyletki troche żałowałem, ale nie sprzedalbym komus samochodu, w ktorym nagle wszystko zaczelo sie sypac, a z tajli i tak wyszlo wiecej niz ze sprzedazy, ale mniejsza.

    Z tego co czytam na forum, rozmawiam z mechanikami, i czytam artykuły. Wychodzi na to ze no Alfy i Fiaty, jesli chodzi o poważniejsze awarie nareszcie przebiły konkurencje ( niektorzy powiedza, że od dawna tak jest ale ja sie z tym nie zgadzam.) Problemy z elektronika i drobnostkami takie same jak u konkurencji w autach nowszych, ale i tak jest bardzo dobrze.

    Wracając do tematu planuje zakup Mito QV za jakies pół roku, czy rok bo tych samochodow jest stosunkowo mało, ja i tak mam obecnie 2 samochody na 1 osobe, a Mito tez bym chcial jako drugie auto, zabawke na weekend, cyckania, i pieszczenia.

    Konkurencja :

    Citroen Ds3 1.6 THP
    Peugeot 207 RC 1.6 THP
    Mini S 1.6 THP .....
    Abarth 500 esessesesesesese 1.4
    Punto Evo 1.4
    Corsa OPC 1.6

    Cytryna, Lew i kurdupel wszystkie maja syfiasty silnik 1.6 THP, ktory 3 razy dostal nagrode silnika roku WTF ?
    Rozrzad na lancuchu ktory trzeba wymieniac co 40-50 tys km. bo sie rozciaga. Zbierajacy sie nagar, pekajace kolektory, głowice, brak mocy, padające turba i generalnie poprostu tragedia, nie wiem jak cos takiego mozna wogole sprzedawac. Ale wkoncu Niemcy współpracowali przy tym silniku z Francuzami, wiec czego innego mozna było sie spodziewac. Niemiecka precyzja to Mit, Niemcy od zawsze robią sprzet, który ma sie łatwo i szybko montować na produkcji, a sami jedynie umia poskrecac cos do kupy i to niekoniecznie dobrze. Francuzi dodali od siebie troche magii i wyszlo dziadostwo.
    Jedyny plus tych aut ze sa troche lepiej wykonczone w środku, delikatnie szybsze od Mito i w sumie to chyba tyle.

    Wiem ze w Mito bede musial wymienić MultiAir, podejrzewam ze Turbo po jakims czasie bo nie wiadomo jak ktos dbal wczesniej.
    Bede szukał Miciaka max. do 80 tys przebiegu, chocbym mial go szukac kupe czasu.

    Zjechalem troche z tematu, ma ktos cos wiecej do powiedzenia, jak wrazenie z jazdy Giulietta QV ?

    O Punto, 500-tce i Corsie sie nie wypowiem bo nie mialem okazji oglac, dotykac i jezdzić.
    Może ktos powiedziec wiecej na ich temat ?

    Kolejna sprawa czy w polsce ktos ogarnal by Chip do Mito (Cinsoft chyba zadnej jeszcze nie robil), na necie jest pare sztuk ale to za granica ? Silnik ma juz sporo koni, ale podobno 1.4 170 w Julkach cisna po 250k+ bez remontów i daja rade , stad zastanawiam sie czy nie wykrecic by jej na jakies 190-194 kuce i dorzucic pare szklanek momentu obrotowego.
    I czy robil juz ktos z forum chip z modyfikacja systemu DNA ?

    Pozdrawiam forumowiczów, jak ktos mial stycznosc z autami wymienionymi wyzej moze moglby powiedziec mi cos wiecej ?

  2. #2
    ZBANOWANY Świeżak
    Dołączył
    09 2016
    Mieszka w
    https://t.me/pump_upp
    Auto
    Stelvio 2.0; Giulietta 1.4 multiair
    Postów
    140

    Domyślnie

    Ford Fiesta ST Moc: 182 KM przy 5700 obr./min

    Moment obrotowy: 240 Nm od 1600 do 5000 obr./min. 290 Nm Overboost

    Przyspieszenie 0-100km/h: 6,9 sekundy

  3. #3
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Londyn
    Auto
    .
    Postów
    198

    Domyślnie

    Ja bym poszukal Mito 155TB, to jest fajniejszy silnik od Multiaira. Róznice w cenie możesz przeznaczyć na wieksze turbo.

  4. #4
    jersey
    Gość

    Domyślnie

    Jeździłem Abarthem 500 po Lozannie. Na weekendy czy jako zabawka to jest świetny wóz. Mało wygodny, zwłaszcza z kubełkowymi siedzeniami. Głośny. Materiały takie sobie - jak to we Fiacie. Ale jest szybki, zwłaszcza mocniejsze wersje, zwrotny i jak ktoś lubi to ryczy jak głupi przy dodawaniu gazu. Jako drugi wóz do zabawy i na krótkie przejażdżki - spoko. Jako jedyny... raczej nie. Ale to raczej każdy tego rodzaju samochód

  5. #5
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    06 2017
    Auto
    Szukam alfy :)
    Postów
    4

    Domyślnie

    Jeździłem 208 GTi z 1.6 THP, miał 60k i żadnych problemów z rozrządem czy nagarem, na to drugie jest zresztą sposób z oil catch tank. Jeździł super, 200 KM pozwalało na spokojne wyprzedzanie, był tylko trochę głośny na trasach. Zresztą mam jeszcze 508 także z eTHP i tez nie mam problemów póki co, ten silnik ma sporo negatywnych historii ale kluczowe wydaje się być zmniejszenie interwału wymiany oleju i dbanie o jego maksymalny poziom

  6. #6
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    Leszno
    Auto
    Gulietta 1,4 T MA 170 KM
    Postów
    1,008

    Domyślnie

    z wymianą oleju nie ma problemu bo spala go ok. 0,8 litra na 1000 km

  7. #7
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    06 2017
    Auto
    Szukam alfy :)
    Postów
    4

    Domyślnie

    To może jestem szczęściarzem bo ja wymieniam co 10k KM i nie ma żadnych ubytków w tym czasie

  8. #8
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    Leszno
    Auto
    Gulietta 1,4 T MA 170 KM
    Postów
    1,008

    Domyślnie

    syn ma starszą wersję tego motoru 1,6 VTi ..ponoć po 2010 już jest lepiej.Ale jemu ten motor spala właśnie tyle oleju.Makabra..
    http://www.auto-swiat.pl/eksploatacj...bmw-oraz/m04ew

    kiedyś jeździłem francuzem z silnikiem TCe 180 KM.I ten silnik mogę polecić..w nowych autach już go nie ma a szkoda.Silnik F4rt..w megane rs podkręcane do 270KM / i jak ktoś lubi podatne na zagazowanie /
    http://www.auto-swiat.pl/eksploatacj...eresowac/vretr
    Ostatnio edytowane przez andrzejm36 ; 28-06-2017 o 16:57

  9. #9
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Oswiecim
    Auto
    BMW
    Postów
    571

    Domyślnie

    Clio RS

  10. #10
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    02 2017
    Auto
    Alfa Romeo Gulietta 14 170 KM-2011r.
    Postów
    20

    Domyślnie

    Miałem corsę d opc - była zrobiona ze 190 fabrycznych na 225 km- prócz koni dodatkowo zmieniłem hamulce-, tarcze większe narzynane i wiercone ,dodatkowa chłodnica turbiny, rozpórka w bagażniku, opony toyo R888, tłumik militeka dla fajnego dźwięku , felgi miała wyczynowe wzmacniane. Samochód przyspieszał ok. 6 sek. do 100. Paliła ok. 12-14 litrów w mieście . Po trasie poniżej 10 nie schodziła . Miała bardzo wygodne fotele - kubełki. Zawieszenie bardzo twarde. Nie było z tym samochodem żadnych kłopotów , przyspieszał bardzo żwawo na wszystkich biegach. Ogólnie mówiąc fajny mały samochód który sporadycznie jest widywany na naszych drogach a bmw 3 czy inne audi 4 nie mają szans na światłach.

Podobne wątki

  1. wyprzedasz części do alfy romeo 156 konkurencyjne ceny
    Utworzone przez kam02 w dziale Sprzedam części
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 26-05-2012, 06:27

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory