witam, mam pytanko ma ktoś może instalacje stag 300 lub zenita w v6bo chciałbym założyć jedną z tych i niewiem, stag troche tańszy i że najprostsza instalacja wtryskowa a zenit niby już lepsza, co sądzicie??
witam, mam pytanko ma ktoś może instalacje stag 300 lub zenita w v6bo chciałbym założyć jedną z tych i niewiem, stag troche tańszy i że najprostsza instalacja wtryskowa a zenit niby już lepsza, co sądzicie??
Ktoś Ci kolego głupot naopowiadał, od Zenita trzymaj się z daleka, przy pełnym otwarciu wtrysków PB Zenit wywala błąd wynikający z algorytmu jego działania i zrzuca silnik z LPG na Pb a Ty prawie walisz twarzą w szybę w tym momencie, w 155V6 jest to z racji sposobu sterownia wtryskiem bardzo częste zjawisko i Zenit się nie nadaje, pomijając już jego tragiczne korekty czasu wtrysku LPG względem ciśnienia gazu i temp.
Na temat gazu w V6 napisałem w tym dziale wszystko co trzeba wiedzieć, użyj wyszukiwarki, przejrzyj moje posty i myślę że w maliny nie dasz się wpuścić.
Do V6 w 155tce z racji sterowania wtryskiem w układzie grupowym z niczym wolniejszym od MagicJetów lub Matrixów nie podchodź.
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts