Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Temat: Niezidentyfikowana wtyczka

  1. #1
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    06 2017
    Mieszka w
    LRY->EZG
    Auto
    AR 159 SW 2,4JTDM
    Postów
    11

    Domyślnie Niezidentyfikowana wtyczka

    Witam, dzisiaj po zdjęciu zderzaka i odpięciu halogenów moim oczom ukazała się niezidentyfikowana wtyczka. Szukałem czy nie ma gdzieś drugiej pasującej do niej części, ale nic nie znalazłem. Na pierwszy rzut oka wszystko w samochodzie działa. Temeratury, poziomowanie ksenonów, spryskiwacze itp.

    Może wie ktoś od czego ona jest?

    Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

  2. #2
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    04 2013
    Mieszka w
    stary brus
    Auto
    alfa romeo 156 1.9 16V crosswagon 2006r
    Postów
    598

    Domyślnie

    To od czujników parkowania przód

    Wysłane z mojego HTC One M8s przy użyciu Tapatalka

  3. #3
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    06 2017
    Mieszka w
    LRY->EZG
    Auto
    AR 159 SW 2,4JTDM
    Postów
    11

    Domyślnie

    Dzięki kolego za info. Dziwi mnie jednak fakt, że zderzak mam bez czujników. Co prawda podejrzewałem że auto miało jakąś "przygodę" ponieważ na błotniku ma drugi lakier. Rozumiem, że po podłączeniy czujników z przodu wszystko będzie działać poprawnie?

    Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

  4. #4
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    04 2013
    Mieszka w
    stary brus
    Auto
    alfa romeo 156 1.9 16V crosswagon 2006r
    Postów
    598

    Domyślnie

    Nie musiała mieć przygody , po prostu instalacja jest przygotowana , żeby dołożyć przód to nie wystarczy przednia tylko wiązka z czujnikami ja sam u siebie zakładałem żeby było jak fabryka

    Wysłane z mojego HTC One M8s przy użyciu Tapatalka

  5. #5
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    06 2017
    Mieszka w
    LRY->EZG
    Auto
    AR 159 SW 2,4JTDM
    Postów
    11

    Domyślnie

    Ok. Dzięki za onfo.

    Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

  6. #6
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia'18, Tonale'23, Spider V6'99
    Postów
    10,610

    Domyślnie

    większość aut przed liftem miało dość kompletne wiązki, albo raczej miało pełne wiązki do PDC i do xenonów. po lifcie już były tylko wiązki pod to z czym auto wychodziło z fabryki (poza może wiązką do czujnika poziomu płynu spryskiwaczy która u każdego kto dokładał była).
    To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.

    Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.

  7. #7
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    06 2017
    Mieszka w
    LRY->EZG
    Auto
    AR 159 SW 2,4JTDM
    Postów
    11

    Domyślnie

    Ja mam akurat polifta. Ciężko jest wrzucić czujnik na przód? Może gdyby nie nadszarpnęło to zbytnio mojego budżetu to zdecydowałbym się.

    Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

  8. #8
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia'18, Tonale'23, Spider V6'99
    Postów
    10,610

    Domyślnie

    skoro masz wiazke to latwizna, ja nie mialem i tez zrobilem, choc sie narobilem. sacwatki na ten temat, troche osob dolozylo przod

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał Bambocki Zobacz post
    Dzięki kolego za info. Dziwi mnie jednak fakt, że zderzak mam bez czujników. Co prawda podejrzewałem że auto miało jakąś "przygodę" ponieważ na błotniku ma drugi lakier. Rozumiem, że po podłączeniy czujników z przodu wszystko będzie działać poprawnie?

    Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
    a co fo tego czy oryginalnie byli pdc to sprobuj w4zucic vin do epera moze dla tego rocznika pokaze juz cala konfiguracje. zobacz tez czy masz glosniczek przedni przy bezpiecznikach po lewej od kierownicy

Podobne wątki

  1. Co to za wtyczka?
    Utworzone przez piotr_gt w dziale GT
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 23-07-2016, 19:05
  2. [146] Co to za wtyczka????
    Utworzone przez Jarek_Jarecki w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 05-11-2012, 19:18
  3. co to za wtyczka 2.5 V6 24V??
    Utworzone przez pawelk689 w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 15-03-2012, 21:27
  4. Niezidentyfikowana kostka
    Utworzone przez james89 w dziale 147
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 25-04-2010, 21:53
  5. [156] niezidentyfikowana część alfująca ;)
    Utworzone przez kallimaster w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 08-10-2008, 16:23

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory