witam. koledzy czy warto kupić Alfkę 155 z silnikiem 2.5 V6? mam 156 w dieslu i brakuje mi czasem mocy żeby poszaleć. czekam na wiadomości![]()
witam. koledzy czy warto kupić Alfkę 155 z silnikiem 2.5 V6? mam 156 w dieslu i brakuje mi czasem mocy żeby poszaleć. czekam na wiadomości![]()
Nie wiem co znaczy poszaleć ? jeśli chcesz osiągać większe prędkości i przyspieszenia to V6 jak najbardziej a jeśli chodzi o samą zwinność w zakrętach lepsza będzie 2 litrówka 8 zaworowa . wszystkie wersje silnikowe bez lpg
![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995
Popieram zdanie Andrzeja. V6 w 155 jest troszkę przyciężkawe. TS 8V jest nie dozajechania przy odpowiednim serwisowaniu i spisuje się doskonale także przy ostrej jezdzie.
Mi tez V-ka ucieka przy zbieraniu zakretow a TS ladnie sie trzyma wiec decyzja nalezy do Ciebie![]()
Alfa Romeo 155 1.8 T.S. 1992-pozostały piękne wspomnienia 03.09.2017
Alfa Romeo 155 2.5 V6 1992
Alfa Romeo 155 2.0 Q4 1992
I wszystkie są czerwone
dziękuję wam koledzy teraz już wiem że kupie sobie 2.0 TS
pozdrawiam
Czy aby napewno jest taka różnica między 2.0ts 8v a V6 w prowadzeniu? Zastanaiwam się na V-ką ale trochę mnie zaskoczyliście, choć wiadomo 2.5 swoje waży.
Na co jeszcze zwrócić uwage przy v6, poza oczywiście standardem . Czy jak jest zdrowa V-ka, może przy normalnej jeździe popierać olej - jaka jest zdroworozsądkowa norma? Mowa o aucie z przebiegiem 100tys orig.
dawno temu i nieprawda: 33 1.8td rosso - 146 1.6ts nero - GTV 1.8ts nero - 156sw 2.4Jtd nero - 156sw 20v grigio luce di amalfi - GT ts blu chiaia di Luna - 156sw 20v grigio metalico - 166 Jtd cf3 nero volcano - 166 2.5V6fl - 159fl sw jtdm 16v grey indigo
mam do sprzedania 2,0 ts 16v 97r. auto w stanie dobrym no i największy plus to na nowo złożony sillnik. zrobione wszystko. dotarty. trzyma fabryke chodzi cicho równo nie pali oleju kompresja idealna.ciśnieeni olej idealne.
zregenerowane wszystkie osprzęty.
kilka rzeczy jest do dopieszczenia.
1980r. E21 335csi reconstruction in progress ;]
Branie oleju nie jest niczym strasznym jeśli na 1 tys km nie dolewasz więcej niż o.15 l to jest normalna sprawa. Ja zawsze kupuję do swojej V6 8 litrów oleju do jego wymiany. Po zalaniu zostaje ponad litr, jeśli go zużyję na dolewki po przejechaniu 8-15tyś to będzie oznaczało jego następną wymianę . Branie oleju zależy też od stylu jazdy
![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995
Moja brała dużo więcej. Około pół litra, ale dokładnie nigdy nie sprawdzałem. Prawdopodobnie miałem rozwalone uszczelniacze zaworowe, bo zanim zrobiłem troche kilometrów to puszczala sobie dymka, a później przestawała
Jest. Jeśli chodzi o serie to różnica jest kolosalna, niestety. Można łatwo temu zaradzić wymieniając amortyzatory na porządne sportowe, różnica ogromna. Następnie dołożenie rozpórki i wymiana stabilizatora sprawi że auto po prostu wymiataA przyjemność posiadana 155 V6 bezcenna i nieporównywalna z TS i nie interesuje mnie krytyka w tej kwestii, bo to moja opinia, nieodwracalna
![]()
Auto nie ma jakichś piorunujących osiągów, z drugiej strony wolna też nie jest. Moment obrotowy robi swoje, na autostradzie przyśpiesza z na 5tce jak szalona.
Aha jeszcze jedno. 1.9jtd chyba nie jest aż tak wolna ??
Ostatnio edytowane przez wasyl ; 06-10-2009 o 15:27
155 V6 była
155 TS była
156 V6 była
156 GTA była
155 TS była
x3 japonce były
156 V6 była
x1 japoniec jest. Zycie.
mam 155 V6 i wydaje mi sie ze nie jest tak zle jesli chodzi o zakrety. W sumie nie mialem porownania z innymi 155 ale wydaje mi sie ze to kwestia dobrania odpowiednich opon. Pozatym wydaje sie ze 155V6 miały lepsze zawieszenie niz w 155 innych wersji.