Czy ktoś mierzył driftboxem przyśpieszenie?
Na stronie chwalą się 4.9s Na polskim wiki jest 5.6s Na włoskim 5.5s. Na angielskim znów 4.9s. W dodatku było parę aktualizacji i niektórzy mówili, że to miało wpływ na skrzynię biegów.
Czy ktoś mierzył driftboxem przyśpieszenie?
Na stronie chwalą się 4.9s Na polskim wiki jest 5.6s Na włoskim 5.5s. Na angielskim znów 4.9s. W dodatku było parę aktualizacji i niektórzy mówili, że to miało wpływ na skrzynię biegów.
Własne: 147->146->156->159->159->Giulietta->Giulia Super->Giulia Veloce
Jaram się, że jeździłem147 GTA, 156 GTA, Brera Ti, 159 SW Ti, Mito Veloce, Giulietta Veloce, 4C
Jaram się, że siedziałem: Prototyp 8C
W katalogach jest 5,2 sek dla Giuli 280 KM 4x4, dla Stelvio 5,7 i to by miało ręce i nogi, bo ok 100 kg róznicy wagi.
I wtedy teoretycznie te 4,9-5,1 jest do osiągnięcia dla 0-60 mil.
Z tego wniosek, że Giulia 200KM z podkręconym silnikiem do 280KM będzie miała setkę też o ok. 0,5 sek. szybciej niż Veloce? Jest ponad 100kg lżejsza. Powinna w każdym razie zejść poniżej 5 sek.![]()
Nie do końca, bo 200 KM nie ma 4x4Jeśli dobrze pamiętam, katalogowo Giulia 200 KM ma 6,6 sek do 100, więc obstawiam po podkręceniu do 280 będzie gdzieś z 6,0?
Veloce zejście do 5,2 daje 4x4.
Im lepsze przyspieszenia, tym wazniejszy jest wpływ 4x4. W autach, które mają z np: 9-10 sek do 100, napęd 4x4 może nawet pogarszać przypieszenia, bo większa masa, przełożenia itd.
Ale w okolicach już 5-7 sek, zaczyna się już takie uślizgi przy starcie, że sporo się traci, zwłaszcza gdy jest przedni (dlatego Civic R przy 320 KM jest wolniejszy do 100 niż Stelvio 280 KM).
Wydaje mi się że Veloce by miała spokojnie poniżej 5 gdyby wyeliminować ten lag na początku. Jedni mówią, że to Q4 musi się zastanowić, inni, że to soft skrzyni dba żeby nie cisnąć od samego dołu a inni, że to turbo lag. W każdym razie od depnięcia do efektów można kawę wypić i zjeść szarlotkęTego w Super 200KM nie miałem. Tyko, że jak już Veloce się obudzi to nie zatrzymasz a Super dostawała zadyszki
![]()
Własne: 147->146->156->159->159->Giulietta->Giulia Super->Giulia Veloce
Jaram się, że jeździłem147 GTA, 156 GTA, Brera Ti, 159 SW Ti, Mito Veloce, Giulietta Veloce, 4C
Jaram się, że siedziałem: Prototyp 8C
Czyli Q z 4x4 miałaby jeszcze lepsze osiągi?
Czy ma ktoś może namiary na dane techniczne z USA? Tam jest wersja 280KM z napędem na jedną i dwie osie, można porównać osiągi.