Witam!
Posiadam poważny problem z moją alfa...Na poczatku zaczela strasznie tracic obroty, na zimnym silniku wcale nie chciala jechac wiec zawiozlem ja na komputer i wykrylo blad przeplywomierza oraz lambdy . Auto stoi od dluzszego czasu, zakupilem 2 przeplywomierze (zamienniki) i niestety na pierwszym samochod chodzil przez okolo 1 tydzien, a na drugim (po wymianie takze lambdy niestety takze na zamiennik) auto nawet nie odpalilo. I teraz zastanawiam sie nad zakupem oryginalenego przeplywomierza ale wiele osob mi mowi ze to wcale nie musi byc to. Moze macie jakis pomysl co to moze byc? Moze cos mi psuje te przeplywomierze, albo poprostu zamienniki z allegro nie wspolpracowaly z moja alfa?Ostatnio gdzies przeczytalem, ze jest mozliwosc zakupic wkład z przplywomierza np. z jakiejs astry i ze jak go wloze do mojego przeplywomierza to bedzie wspolpracowac. Jest to mozliwe? Jak tak to z jakich modeli aut moge zakupic ten wklad? Jaka bedzie jej cena?
Posiadam Alfe Romeo 1.4 TS 1999r. przeplywomierz 280-218-001
"Wracając do tematu przepływki od V6 i wkładu F 00C 2G2 030 z tego co wyszperałem w sieci swego czasu, siedzi on również w przepływkach:
Bosch 0 280 217 531
Bosch 0 280 218 001
Bosch 0 280 218 004
Bosch 0 280 218 019
Bosch 0 280 218 045
Bosch 0 280 218 108
Bosch 0 281 002 182
Bosch 0 281 002 199
Bosch 0 281 002 207
Bosch 0 281 002 208
Bosch 0 281 002 308
Bosch 0 281 002 309 "
Mógłby ktoś to potwierdzic?