Witam. chcę przerobić klimę na jedno strefową ale automatyczną, oprócz panelu co potrzeba dokupić i przerobić w Mito. Zależy mi aby była jedno strefowa aby przeróbki były proste. Pozdrawiam
Witam. chcę przerobić klimę na jedno strefową ale automatyczną, oprócz panelu co potrzeba dokupić i przerobić w Mito. Zależy mi aby była jedno strefowa aby przeróbki były proste. Pozdrawiam
Przeróbka raczej nie realna, bo w MiTo chyba nigdy nie było klimy jednostrefowej automatycznej.
Żeby przerobić na automatyczną na pewno potrzebujesz panel, silniczki z klapkami, wiązki przewodów, czujnik oświetlenia, a do tego ELM327 z MESem, żeby zrobić osiowanie i uruchomić.
Ogólnie roboty sporo, nie wiem czy nie trzeba będzie deski całej rozbierać.
Wysłane z mojego Moto G (5S) Plus przy użyciu Tapatalka
chcę kupić standardowy panel do dwustrefowej ale chciałem zrobić prościej czyli jedno strefową bo i tak jeżdżę sam. mam pod ręką parę alf od 147 do 159 z automatycznymi klimami i chciałbym to wykorzystać o ile to możliwe.
p.s. co to za czujnik oświetlenia?
Kolega miał chyba na myśli czujnik nasłonecznienia który znajduje się na środku deski w postaci takiego małego "grzybka" tuż pod szybą
musisz wymienić na 100% cały zestaw nagrzewnicy pod deską i do tego dorwać kompletną wiązkę centralną wnętrza plus czujnik nasłonecznienia wilgotności etc etc. Obrazowo - robota jak na taśmie produkcyjnej wiążąca się z totalną demolką wnętrza.
- - - Updated - - -
w klimie manualnej masz sterowanie mechaniczne nawiewami - w automacie robią to silniki- czytaj jak wyżej.
Do tego w ePERze nie ma całej rozpiski poszczególnych silniczków i innych elementów (może nowsze wersje to mają).
Przydatnym byłoby coś na kształt eLearna do MiTo - bodaj keyLearn to później się nazywało.
Wysłane z mojego Moto G (5S) Plus przy użyciu Tapatalka
Przecież to dużo więcej niż panel. Jak pisali przedmówcy, wypruć deskę i zmienić praktycznie wszystkie elementy od nagrzewnicy. Plus czujniki, temperatury wewnętrznej, oświetlenia zewnętrznego.
Najlepszy sposób:
1. Sprzedaj swoją.
2. Kup z klimą auto.
No i pytanie czy body ,które ma to obsłuży.
Robota za grubą kasę
Kto chce szuka sposobu,
kto nie chce szuka powodu.
155 V6 LPG-163 KM-była
156 V6 LPG-190 KM-była
147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest
Myślę, że w 15 kzł by się zmieścił.![]()
ale o co Ci chodzi? kto napisał o serwisie? czytać nie potrafisz czy chciałeś błysnąć? ktoś tu pisał o serwisie? kolega pytał o mito a nie astrę golfa czy BMW
ma wyraźnie napisane że się da tylko trzeba wypruć połowę samochodu w tym całą deskę, wymienić wiązkę centralną i kompletny moduł wentylacji na taki z elektrycznie sterowanymi klapkami zamiast mechanicznych sterowanych linkami, kilka czujników i odpalić w body - jakie proste nie?
no chyba że żyjesz mitem iż wystarczy sam panel wymienić to nie mam więcej pytań. nic ci nie poradzę że problem jest bardziej złożony.
zakładałem w swoim życiu wiele dodatków w tym multi kiery w Bravo czy Julce , ESP z HH w Bravo, Halogeny w Bravo i Julce tempomaty w obu modelach w tym w Mito i Punto Evo i trzeba zdawać sobie sprawę z kosztów i ewentualnych problemów. Taki mod o który zapytano w tym przypadku stworzy sporo kłopotów w relacji do spodziewanych zysków.
- - - Updated - - -
MEs odpalasz funkcj, proxy i będzie pod warunkiem że wszystko będzie kompletne. Najlepiej znaleźć dawcę który ma wszystko na pokładzie i robić stopniową przekładkę bo inaczej może być bryndza.
Ostatnio edytowane przez Dareek ; 18-07-2018 o 09:06