Czy ktoś z was Alfisti miał z tym problem?
Wczoraj wkręciłem w/w szpilki na klej do gwintów. Nowo złożony silnik po remoncie generalnym i zero wycieków oleju oprócz jednego: ze szpilek kolektora wydechowego.
Czy ktoś z was Alfisti miał z tym problem?
Wczoraj wkręciłem w/w szpilki na klej do gwintów. Nowo złożony silnik po remoncie generalnym i zero wycieków oleju oprócz jednego: ze szpilek kolektora wydechowego.
Nie pierwszy to przypadek, który widziałem na własne oczy przy sprawdzonej głowicy w warsztacie szlifierskim!! Nie żałowałem kasy w remont silnika, który sam zresztą robiłem i głowica była sprawdzana. Oleju nie ubywa ani grama. Szpilki wkręcone na klej i jest suchutko po 24/h i przejechaniu 20kmTak wyglądają świece po przejechaniu 1000km
![]()
![]()
Pękniecie jest widocznie tylko przy szpilkach ale z czasem może się powiększać.
Robiłeś też panewki czy tylko górę ? Jaka była przyczyna remontu ?
Remont generalny dołu a góra była sprawdzana.