
Napisał
epsonix
Szukam kogoś kto ma auto które ma konkretne wyposażenie, może ktoś z Was ma poniższą konfigurację radia i i prześle VIN bo muszę coś sprawdzić w ePerze
1.Auto z 2018 z firmwarem infotainmentu nowszym niż 059.xxx.xxx (np 072.xxx.xxx)
2.Bez nawigacji
3.Z Android Auto
4.Z DAB
5.wyświetlacz 6.5"
Chodzi o to że chcę w ePerze sprawdzić jaki numer OE radia jest tam włożony, czy taki sam jak mój, a zatem udowodnić ASO że do mojego da się wgrać nowszy firmware - obecnie twierdzą że nie pokazuje im update i zamykają temat. A mam problemy z połączeniem się android auto - z reguły za drugim razem się udaje (sporadycznie dopiero za trzecim). Apka AA na komórce w takiej sytuacji twierdzi że jest podłączona z Autem, ale auto tylko zdąży na sekundkę mignąć ekranem AA żeby wyjść z powrotem I znika też ikonka AA z menu wyboru źródeł. Próbowałem różne telefony, różne wersje Android Auto, różne wersje android, różne kable markowe, różne sloty USB i zawsze to samo.
Oprócz tego że liczę że może nowy firmware rozwiąże problemy z łącznością AA, dodatkowo nowsze firmwary mają ustawienie na wyłączenie odjeżdżania fotela przy wysiadaniu i też bym to chciał zdeaktywować żeby nie zgniatało nóg pasażerom z tyłu (choćby w weekend zablokowało mi moją mamę która jako osoba już starsza nie mogła wyjść z auta zanim nie podjechałem fotelem).
EDIT.
A tak w ogóle to obserwuję to jak FCA jest nastawione na updatowanie już jeżdżących auto - porażka, totalny zlew i wymigiwanie się. PRzecież ja mam problem z 3 miesięcznym autem, nawet gdyby było tak, że radio w nowszych autach się zmieniło I nowy firmware nie jest kompatybilny z moim sprzętem, to I tak oczekuję że jakoś rozwiążą problem. Nie obchodzi mnie czy wgrają tylko nowy firmware jakimś sposobem, czy musza najpierw wypuścić poprawkę firmware dla mojego radia, czy może będą musieli mi zmienić radio na nowszy typ z nowszym firmwarem. To nie powinien być mój problem chyba, że wypuścili coś co jest niedopracowane, niech teraz to usuwają skutecznie. A tu na odwrót, to ja tylko jeżdże do nich raz w tygodniu I się dopominam, proszę, poganiam itp.
Dla Waszej informacji, sprawę zgłaszałem jakieś 5 tygodni temu w serwisie, podałem im że mam obecnie firmware 059.xxx.xxx. Po 4 tygodniach jedyna dyspozycja z Włoch to było zrobić zdjęcie ekranu z numerem firmware, który im przecież dokładnie podałem... Po tygodniu wiadomość że nie ma dla mnie update... Totalna zlewka. Oczywiście nie odpuszczam, rozmawiałem dzisiaj z szefem serwisu w Bielsku, ma się postarać na początku przyszłego tygodnia umówić spotkanie osobiste z gościem z TESEO który w mojej sprawie kontaktował się z Włochami- przynajmniej będę mógł im to zademonstrować, bo na razie to nawet się nie pofatygowali.