Można wyjąć bezpiecznik, lub wywołać błąd układu jadąc na śliskim z zaciągniętym ręcznym na przykład. Ale mamy wówczas "gratis" deaktywację ABS i zagadką pozostaje co się dzieje z korektorem siły hamowania bo (nie znam szczegółów) ale jest z ABS połączony. Nie ma dobrego sposobu deaktywacji VDC.
To zaleta 1,6 - nie ma VDC

(przynajmniej 1,6 156 2004 nie miała) .
Zresztą ta sama sprawa obecnie z Giulią, coś tam robią 'tunerzy' wyłączniki ale deaktywuje to także ABS. Powodzenia w tak ciężkim wozie i z dość drogimi oponami (i elementami karoserii tudzież) .
Co do tematu - to chyba ASR się załącza a nie VDC przy tych skrętach na gazie ? VDC czyli kontrola trakcji to dopiero jak tył zaczyna uciekać, a tu nie ucieka tylko przyspieszasz w zakręcie.
Ale czemu w jedną stronę to nie wiem.
Chyba że to na filmie to po wyłączeniu ASR , to coś faktycznie nie tak.