witam. Auto slabo reaguje na gaz. Blad P0101 - przeplywomierz
za maly przeplyw powietrza zadane 250 a jest 50
przeplywka nowa bosch
egr nowy pierburg
co moze w takim razie byc winowajca? pozdrwaiam
witam. Auto slabo reaguje na gaz. Blad P0101 - przeplywomierz
za maly przeplyw powietrza zadane 250 a jest 50
przeplywka nowa bosch
egr nowy pierburg
co moze w takim razie byc winowajca? pozdrwaiam
a wiesz ze 2.4 150 miał blad i pokazuje 50 ;p
pisalem ci juz raz zmien mechanika
- - - Updated - - -
prosze bardzo ;
http://www.forum.alfaholicy.org/147_...kladek-56.html
chociaz sam nie wiedzialem ale wystarczylo poszukac i cyk![]()
Alfa 156 2.4 10v Stage 2 -> 208,7 km i 416,4 Nm Stage 3 -> ?? ??
moja alfa -->> http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...stinctive.html
Powered by Dieselsoft Płock, Distinctive, Novitec, Fmic, Recaro, GTA, Bose, 18 Toora, nitro n2o
FB https://www.facebook.com/Alfa-Romeo-...dmin_todo_tour
Witboy dzięki śliczne aha a gruszkę już znalazłem oraz cała turbinę i sztanga mi w niej nie chodzi jak powinna pewnie.zapieczona muszę to rozruszać.
Czyli tym błędem przepływki się.nieprzejmowac bo Jet wszystko ok tak?
Ostatnio edytowane przez Zabrze1990 ; 24-01-2019 o 16:42
skoro jest 50 to za duzy przeplyw stad ten blad
Alfa 156 2.4 10v Stage 2 -> 208,7 km i 416,4 Nm Stage 3 -> ?? ??
moja alfa -->> http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...stinctive.html
Powered by Dieselsoft Płock, Distinctive, Novitec, Fmic, Recaro, GTA, Bose, 18 Toora, nitro n2o
FB https://www.facebook.com/Alfa-Romeo-...dmin_todo_tour
Jak za duży jak zadane jest 290 a jest 50? Czyli jednak jest coś nie takkuźwa nie umiem pokumac tego
w silniku 10v 150 kuca jest przeklamanie, nie podaje mes prawidlowych wartosci, prawidlowo to jest ok 32 a nie 50 to duzo za duzo
Alfa 156 2.4 10v Stage 2 -> 208,7 km i 416,4 Nm Stage 3 -> ?? ??
moja alfa -->> http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...stinctive.html
Powered by Dieselsoft Płock, Distinctive, Novitec, Fmic, Recaro, GTA, Bose, 18 Toora, nitro n2o
FB https://www.facebook.com/Alfa-Romeo-...dmin_todo_tour
To możesz mi podpowiedzieć gdzie może być problem mniej więcej za dużego przepływu? Przepraszam że truje dupę ale jestem za głupi na to. Chce to sam ogarnąć bo mechanicy widzą że się.nieznam i tylko kasują gruby hajs a nic nierobia
Posprawdzalem wężyki i są całe, sztanga z turbo wciska się tylko na jakiś centymetr góra. Może kolektor zawalony nagarem
Ostatnio edytowane przez Zabrze1990 ; 24-01-2019 o 20:35
moze byc kolektor a czysciles map sensor ? moze byc zawalony i masz problem, ale przeplyw powietrza ze za duzy ? jak jest zaslepiony egr zawsze jest wiekszy przeplyw no chyba ze nie masz juz zaslepki, wtedy moze byc wszystko np nieszczelnosc w dolocie nie widzac auta to mozna wiele...ja szukalem 2 lata dobrego 2.4 i juz takie cuda widzialem z silnikami i modami polskich fachowcow ze odpuszczalem
Alfa 156 2.4 10v Stage 2 -> 208,7 km i 416,4 Nm Stage 3 -> ?? ??
moja alfa -->> http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...stinctive.html
Powered by Dieselsoft Płock, Distinctive, Novitec, Fmic, Recaro, GTA, Bose, 18 Toora, nitro n2o
FB https://www.facebook.com/Alfa-Romeo-...dmin_todo_tour
Tak czyściłam map sensor bo map sensor to czujnik doładowania tak? Był zawalony ale wyczyściłem wydmuchalem papka do piłki ale poprawy nie odczułem. Chyba to będzie ten zawór turbiny bo pasują objawy tzn nagle dziury w przyspieszaniu lapie. EGR mam nowy z pierburga i nie jest zaślepiony. Zaślepiac go mimo tego że jest nowy?