Jeśli ktoś ma Giuliette taką jak moja z początkowych lat produkcji (2010-2012) gdzie nie ma zapamiętywania stanu S&S oraz trybu D to jest w końcu sensowne rozwiązanie tego problemu .
Jako że z kol. [MENTION=20089]epsonix[/MENTION] ( głównie produkuje wyłączniki S&S do Giulii i Stelvio) jesteśmy z jednego miasta zgadaliśmy się odnośnie rozwiązania braku zapamiętywania tych stanów za każdym razem po wlączeniu zapłonu - w efekcie tego powstał projekt (na razie prototypowy) który za pomocą jednego urządzenia rozwiązuje obie te niedogodności.
Jest to małe plastikowe pudełeczko wielkości pudełka od zapałek z pięcioma kablami dolutowane do wiązki przełącznika DNA na 4 kablach, do tego jeden kabel odchodzi pod wiązkę panelu z przyciskiem Start&Stop. Urządzenie działa tak, że po włączeniu stacyjki po kilku sekundach wyłącza S&S i przełącza tryb na D. Urządzenie da się zdezaktywować odpowiednią sekwencją przełączania przełącznikiem DNA w kilkanaście sekund. Jeśli ktoś chce inaczej to można je przywrócić do działania bez demontażu. Po jego załączeniu, dalej można ręcznie przełączać tryby jak się chce, ono tylko dba o stan zaraz po włączeniu stacyjki.
Montaż urządzenia zajął około godziny nie był szczególnie problematyczny i każdy kto ogarnia lutownicę i śrubokręt sobie z tym poradzi. Na razie drugi dzień testowania - mogę stwierdzić że na tą chwilę urządzenie działa zgodnie z założeniami i w końcu nie muszę włączać trybu D podczas wyprzedzania na trasie czy startu z pod świateł.Jeśli było by więcej zainteresowanych to [MENTION=20089]epsonix[/MENTION] mówił że jest możliwość uruchomienia seryjnej produkcji tego modułu. Poniżej wrzucam zdjęcie z montażu jak to mniej więcej wygląda
Załącznik 270482