
Napisał
minus1087
Witam . Szukałem ale nie mogłem znaleźć nic podobnego do mojego problemu . Mam problem z wspomaganiem stało się to po tym jak płyn od wspomagania mi uciekł i delikatne dymy z pod maski poszły , wąż zakułem na krótkim odcinku i wystąpiło słynne gumowanie którego nie mogę się pozbyć , dodam że wąż na długim odcinku zakolem jakoś rok wcześniej ale wszystko było okej . Wymieniłem zbiorniczek na poliftowy , płyn wspomagania 2 razy dextron 3 (czerwony ) , pompę wspomagania . Pytań mam kilka najważniejsze to czy na krótkim odcinku węża pomiędzy pompa a maglownica występują dławiki ? jeżeli nie to problem węża bym odrzucił . Drugie pytanie czy nadmiar płynu może powodować takie gumowanie ?
Dodam że przy maksymalnie skręconej kierownic do opory pompa delikatnie zawyje i spadną obroty . Według mnie jest coś z dostarczeniem plynu z pompy do maglownicy , robi jakiś opór albo może pompa powietrze zasysa .Pomóżcie bo ja nie mam już pomysłu