Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 15

Temat: Szarpnięcie, kontrolka wtrysku, brak mocy... czyżby znowu przepływka?

  1. #1
    Użytkownik Fachowiec Avatar szerszeń
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Astroserati | 407 coupe | Quattroporte
    Postów
    2,613

    Domyślnie Szarpnięcie, kontrolka wtrysku, brak mocy... czyżby znowu przepływka?

    Wczoraj sobie pomykam 2.4JTD, piąteczka, jakieś 120 na zegarze, przymierzam się do wyprzedzania, redukcja, czwóreczka i w momencie wyprzedzania potężne szarpnięcie, dosłownie ułamek sekundy, kontrolka wtrysku. Prawie uderzyłem dyńką w przednią szybę. Wyprzedzanie zakończone szczęśliwie, ale auto zaczęło świrować. Wciskam, zero przyspieszenia, za 2-3 sekundy moc wraca, za chwilę znowu jej nie ma. Kontrolka wtrysku zapala się i gaśnie... Niestety Alfadiag nie obsługuje mojego sterownika póki co więc na razie na czuja. Stawiam niby na przepływkę, ale wymieniałem ją jakieś 10 tys. km temu (pół roku temu nówencja z autosklep24), oczywiście razem z filtrem więc trochę za szybko. Wszystkie rury całe, żadnego lewego powietrza. Co jeszcze sprawdzić? Wtryskiwacze? Turbina?
    Aha, silnik zaczął ostatnio trochę mocniej kopcić. Ale tylko trochę...
    Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T

  2. #2
    Użytkownik Romeo Avatar Matt21
    Dołączył
    07 2007
    Mieszka w
    Szopie
    Auto
    Po-Jeep Grand Cherokee - luźno spasowany, wysokoobrotowy 1.6 TS
    Postów
    796

    Domyślnie

    Przy 120 redukcja na 4ke?? heh dobre. Sprawdził bym potencjometr gazu jeszcze, a poza tym moze byc wszystko co napisałes ale na "czuja" ciezko powiedziec.
    DIESEL POWER - BEZ DYMU NIE MA OGNIA !!
    Honda CBR 929 - DYMU BRAK OGIEŃ POZOSTAŁ









  3. #3
    Użytkownik Fachowiec Avatar szerszeń
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Astroserati | 407 coupe | Quattroporte
    Postów
    2,613

    Domyślnie

    No, coś koło 120, nie pamiętam dokładnie. Sprawdziłem - przepływkę wymieniłem 5 tys. km temu, w kwietniu...
    Porażka normalnie :/
    Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T

  4. #4
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    olsztyn
    Auto
    alfa romeo156 1.9jtd 98r
    Postów
    362

    Domyślnie

    Cytat Napisał Matt21 Zobacz post
    Przy 120 redukcja na 4ke?? heh dobre. Sprawdził bym potencjometr gazu jeszcze, a poza tym moze byc wszystko co napisałes ale na "czuja" ciezko powiedziec.
    ...Nawet w 1.9 nie trzeba robić redukcji przy 120 do 4 chyba,że startowałeś, dopiero co w sąsiednim temacie było o UFO

  5. #5
    Użytkownik Fachowiec Avatar szerszeń
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Astroserati | 407 coupe | Quattroporte
    Postów
    2,613

    Domyślnie

    Żeście się uczepiliście tych 120... może było 100, a może 140, nie pamiętam dokładnie. Myślę, że ma to drugorzędne znaczenie.
    Odpiąłem dziś przepływkę i przejechałem się jakieś 15km, bez zmian, przy deptaniu w podłogę szarpnięć jakby więcej.
    Pomyślałem więc, że może mały resecik 90s/90s. Trochę pomogło, szarpnięcia zniknęły, ale moc wciąż siada i kontrolka wtrysku się zapala, ale na krócej.
    Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T

  6. #6
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    olsztyn
    Auto
    alfa romeo156 1.9jtd 98r
    Postów
    362

    Domyślnie

    Nie gniewaj się kolego.Taki mały żart,pośmiać też się trzeba zwłaszcza jak coś nie idzie albo się psuje bo z zamartwiania nic nie przybyło nikomu
    ...Ale na serio miałeś duże szarpnięcie przy redukcji? Bo może rozrząd przeskoczył o ząbek?
    Ostatnio edytowane przez krzys-krzys ; 10-08-2009 o 21:18

  7. #7
    Użytkownik Romeo Avatar koles_02
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Toruń
    Auto
    AR 166 2,4JTD 10v CF2 EDC15 99' 140KM Grigio Chiaro
    Postów
    612

    Domyślnie

    [QUOTE=szerszeń;207306]Pomyślałem więc, że może mały resecik 90s/90s.QUOTE]

    Przepraszam za OT, a co to za resecik? Jak bez użycia kompa to proszę o instrukcje. Słyszałem że niektóre auta mają możliwość robienia reseta kompa po kombinacji paru czynności w aucie.

    " - elegancka pomiędzy sportowymi
    - sportowa pomiędzy eleganckimi
    - fascynująca piękność w segmencie E"

  8. #8
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar _cichyy_
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    czestochowa
    Auto
    Była AR 159 jtdm, Jest : BMW E66 750Li
    Postów
    459

    Domyślnie

    Cytat Napisał Matt21 Zobacz post
    Sprawdził bym potencjometr gazu jeszcze,

    Też obstawiam potencjomert gazu, odepnij wtyczke, popsikaj czymś do styków.

    Na luzie nie ma podwyższonych obrotów ?
    Ostatnia z Alf : Alfa Romeo 159 ,
    Teraz: Mercedes CLS 55 AMG & Suzuki SV 1000S

    OD DUŻEGO SILNIKA LEPSZY JEST ? ..... JESZCZE WIĘKSZY SILNIK

  9. #9
    jesse_w
    Gość

    Domyślnie

    A gdzie jest ta wtyczka potencjometru gazu w jtd 156

  10. #10
    Użytkownik Fachowiec Avatar szerszeń
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Astroserati | 407 coupe | Quattroporte
    Postów
    2,613

    Domyślnie

    Cytat Napisał _cichyy_ Zobacz post
    Też obstawiam potencjomert gazu, odepnij wtyczke, popsikaj czymś do styków.

    Na luzie nie ma podwyższonych obrotów ?
    Też się nad tym zastanawiałem, ale jeszcze go nie odpinałem. Na jałowym pracuje stabilnie.
    Może EGR?

    ---------- Post dodany o godzinie 06:33 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 06:32 ----------

    Cytat Napisał jesse_w Zobacz post
    A gdzie jest ta wtyczka potencjometru gazu w jtd 156
    Pewnie wszędzie jest przy pedale przyspieszenia...
    Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T

Podobne wątki

  1. [145] Kontrolka wtrysku i brak mocy JTD
    Utworzone przez SeBa_145 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 14-06-2014, 10:06
  2. Znowu 4hp20 i kontrolka wtrysku
    Utworzone przez Competizione w dziale 166
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 21-08-2011, 23:43
  3. Brak mocy - czyżby przepływka ?
    Utworzone przez KoralEx w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 07-08-2011, 10:36
  4. Znowu brak mocy 1.8ts
    Utworzone przez siwy156 w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 22-04-2011, 19:57
  5. [146] Boxer 1.4 Brak mocy i Kontrolka wtrysku
    Utworzone przez Addios w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 26-12-2009, 12:57

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory