Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 21

Temat: Napęd rwd

  1. #1
    Użytkownik Świeżak Avatar rozewo
    Dołączył
    08 2014
    Auto
    Giulia
    Postów
    141

    Domyślnie Napęd rwd

    Zaskoczony jestem tym jak giulia rwd radzi sobie na śniegu. Ale zauważyłem że podczas uślizgu tylnych kół i to niezależnie od trybu nawet w trybie race słuchać przekaźniki pod kierownicą i chyba blokuje poszczególne tylne koła. Czy to jakiś aktywny dyferencjał, może mam LSD.

    No naprawdę szacun jak to jedzie zimą, nie potrzebne jakieś tam q4

  2. #2
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    Z kolei Włosi piszą u siebie na forum, że w góry bez łańcuchów nie ma co jechać . Ja na razie nie narzekam, ale chętnie bym poczytał opinię kogoś, kto jeździł zimą w górach.

    Wysłane z mojego Pixel 4a przy użyciu Tapatalka
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

  3. #3
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    06 2020
    Auto
    Giulia 2.0
    Postów
    6

    Domyślnie

    Ja mam odczucia że nie mogę wyjechać czasem drogą szutrową pod domem (muszę się zatrzymać pod górę żeby skręcić) jak popada trochę śniegu. W tym roku planuje kupić łańcuchy żeby mi sąsiedzi nie pomagali Ogólnie napęd na tył zawsze gorzej sobie będzie radzić na śliskiej nawierzchni pod górkę.

  4. #4
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    Giulia 2.0 RWD MY'20
    Postów
    475

    Domyślnie

    generalnie giulia rwd dobrze sobie radzi na sliskim z tylnym napedem ale.. dopoki jedzie, gorzej wlasnie jak sie stanie i trzeba ruszyc pod gorke, troche pomaga wylaczenie kontroli trakcji (race mode) ale w samochodach z otwartym dyfrem mieli to kolo, ktore ma mniejsza przyczepnosc, zupelnie inna zabawa bylaby ze szpera, mysle ze bardzo by pomagala przy zlapaniu trakcji na sliskim z zatrzymania, no ale to niestety znaczaca mniejszosc julek rwd ma ta opcje

    poki sie jedzie na sliskim nawet z wylaczona kontrola prowadzi sie bardzo pewnie, czuc kiedy sie uslizguje tyl a dzieki super bezposredniemu ukladowi kierowniczemu mozna to przyjemnie kontrolowac, wylapywanie mniejszych czy srednich uslizgow nie stanowi problemu, pod warunkiem oczywiscie posiadania porzadnych opon

  5. #5
    Użytkownik Świeżak Avatar rozewo
    Dołączył
    08 2014
    Auto
    Giulia
    Postów
    141

    Domyślnie

    Ciekawe jak można sprawdzić czy ma się szperę. Było coś takiego jak Q2 na klapie julki widziałem.

  6. #6
    Użytkownik Znawca Avatar prezes-tk
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Siemianice/Słupsk
    Auto
    Były: 2 x AR 166 2,4 20v, AR 156 1,9 JTD, AR 159 SW 2,4 20v, Giulia Super 2.0T. Obecnie inna marka.
    Postów
    1,433

    Domyślnie

    Podnieś jedną stronę na podnośniku i spróbuj ruszyć. Auto bez szpery będzie mieliło podniesionym kołem, ze szperą spadnie z podnośnika

  7. #7
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Shimmy
    Dołączył
    04 2019
    Mieszka w
    KR/ERA
    Auto
    Giulia B-Tech+
    Postów
    908

    Domyślnie

    Cytat Napisał rozewo Zobacz post
    Ciekawe jak można sprawdzić czy ma się szperę.
    W przypadku Giulii szpera chyba na każdym rynku szła zawsze w pakiecie performance z aktywnym zawiasem. Jeśli masz aktywny zawias to LSD też będzie.

  8. #8
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar mat09
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    Giulia Veloce Ti Trofeo White
    Postów
    837

    Domyślnie

    Raczej odwrotnie, jak masz szperę to masz aktywny zawias. Zawieszenie przecież można było osobno, bez pakietu, dokupić
    2021 Giulia Veloce Ti Trofeo White
    ex:
    2018 Giulia Veloce Misano Blue
    2006 159 SW Blu Oltremare

  9. #9
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    Giulia 2.0 RWD MY'20
    Postów
    475

    Domyślnie

    mozna podniesc auto na podnosniku, jedna osoba trzyma jedno kolo a druga probuje zakrecic przeciwleglym, w otwartym dyfrze nie bedzie prawie zadnego oporu, przy szperze bedzie. Ewentualnie po nr czesci jesli widac bo obudowy z tego co widzialem na zdjeciach sa dosc podobne jesli nie takie same

    tu lsd:
    https://www.centerlinealfa.com/catal...rential-giulia

  10. #10
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    Mmm, kupowałbym, chociaż cena trochę odstrasza .
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

Podobne wątki

  1. [159] Napęd Q4
    Utworzone przez Warwickk w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 23-04-2020, 18:13
  2. [159] Napęd Q4
    Utworzone przez Bargo w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 02-11-2016, 18:49
  3. Napęd Q4
    Utworzone przez Jack3516 w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 29-09-2012, 22:13
  4. Napęd w 75
    Utworzone przez elpaco w dziale Transaxle
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 09-05-2010, 22:35

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory