Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3

Temat: EGR problem

  1. #1
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    02 2016
    Auto
    Giulietta 2,0 2010
    Postów
    22

    Domyślnie EGR problem

    Cześć,

    Umarł mi zawór EGR (wymieniony w zeszłym roku). Oczywiście pali się kontrolka "silnika" oraz cały czas wchodzi w tryb serwisowy (max 2tys. obrotów). Zastanawiam się nad pozbyciem się EGR. Czy są jakieś elektroniczne emulatory podpinane pod wtyczkę EGR i emulujące jego pracę? Czy lepiej zaślepić i programowo pozbyć się w systemie? (możecie kogoś polecić z Bydgoszczy?).

    Dane auta: pojemność silnika 1956,00 cm3 125 kW, diesel, rok produkcji 2010

    Pozdrawiam

  2. #2
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar MikeCZ
    Dołączył
    01 2017
    Mieszka w
    Jaworzno
    Auto
    Giuelitta 2.0JTDm 2011, Rover Mini 1275 1991
    Postów
    519

    Domyślnie

    Emulatorów raczej nie ma (nic mi przynajmniej nie wiadomo na ten temat), także zaślepić i wyprogramować. Tylko warto znaleźć kogoś, kto zrobi to sensownie a nie że wywali pół tabeli błędów...
    Toyota Corolla TS 1.8 2023, Rover Mini 1991 1275
    Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic VIII 1.8, Seat Leon ST FR 1.4TSI 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007

  3. #3
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar www156
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    KR
    Auto
    159 1,9 M-JET 16v
    Postów
    930

    Domyślnie

    Cytat Napisał Lodilirian Zobacz post
    Cześć,

    Umarł mi zawór EGR (wymieniony w zeszłym roku). Oczywiście pali się kontrolka "silnika" oraz cały czas wchodzi w tryb serwisowy (max 2tys. obrotów). Zastanawiam się nad pozbyciem się EGR. Czy są jakieś elektroniczne emulatory podpinane pod wtyczkę EGR i emulujące jego pracę? Czy lepiej zaślepić i programowo pozbyć się w systemie? (możecie kogoś polecić z Bydgoszczy?).

    Dane auta: pojemność silnika 1956,00 cm3 125 kW, diesel, rok produkcji 2010

    Pozdrawiam
    Z jakiego rejonu jesteś.

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał www156 Zobacz post
    Z jakiego rejonu jesteś.
    OK. teraz doczytałem że z Bydgoszczy więc osobiście nie pomogę, ale zrób tak jak kolega wyżej napisał. EGR usunąć programowo i fizycznie zaślepić.
    Byla 156 2,0 TS,
    była 156 2,4 20V
    była 156 1,9 16V
    jest 159 1,9 16V
    była giulietta 2,0 IMOLA
    jest giulia 2,0

Podobne wątki

  1. [Giulietta] Problem z silnikiem, Giulietta 2.0 JTDM/170 KM, problem z start/stop???
    Utworzone przez kandy82 w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 03-05-2016, 19:27
  2. Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 21-02-2015, 10:52
  3. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 16-05-2014, 16:41
  4. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 11-04-2014, 16:03
  5. Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 04-09-2012, 18:25

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory