Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Temat: Przewody podciśnienia 1.4 MA

  1. #1
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    02 2020
    Mieszka w
    Turek
    Auto
    Stelvio FE LPG; Giulia Veloce `17 LPG
    Postów
    566

    Domyślnie Przewody podciśnienia 1.4 MA

    Witam, w giuliettcie od jakiegoś czasu mam problem z poszarpywaniem przy przyspieszaniu w okolicach 1800-2500 obrotów. Swiece zmienione, sprzęgło w dwumasą też. Pomyślałem, że zacznę od najprostszych rzeczy i wymienie przewody od podciśnienia. Czy może ktoś podać jakiej średnicy mam zamówić? I ewentualnie co dalej sprawdzać. Szarpie zarówno na benzynie jak i LPG, błędów brak. Pozdrawiam serdecznie.

  2. #2
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    02 2020
    Mieszka w
    Turek
    Auto
    Stelvio FE LPG; Giulia Veloce `17 LPG
    Postów
    566

    Domyślnie

    Naprawdę nikt nie wie jaka jest średnica tych przewodów?

  3. #3
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    4 mm wewnątrz a jak słabsza wersja to 3 mm.
    Zmierz średnicę wewnętrzną w zaworze N-75 i takie kup
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  4. #4
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    02 2020
    Mieszka w
    Turek
    Auto
    Stelvio FE LPG; Giulia Veloce `17 LPG
    Postów
    566

    Domyślnie

    170 km wiec pewnie 4 mm. Dzięki wielkie, takie zamówię. Poza przewodami gdzie ewentualnie szukać dalej przyczyny? MA był wymieniany 60 tkm przez poprzedniego właściciela, swiece świeże

  5. #5
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar DmX
    Dołączył
    07 2018
    Mieszka w
    Wawa
    Auto
    Mito QV
    Postów
    635

    Domyślnie

    jak poszarpuje to prawdopodobnie znowu MA coś szwankuje.

    jaki interwał zmiany oleju, jak traktowany na zimno, jakie świece są założone,jeżeli poprzednik wymieniał MA ,to zapewne zmiany oleju co 30k i selenia,eko jazda itp.
    i jak MA założony na taki zasyfiony silnik i dalej co 30 k wymiany to masz teraz efekt.
    Ostatnio edytowane przez DmX ; 02-11-2022 o 10:06

  6. #6
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    02 2020
    Mieszka w
    Turek
    Auto
    Stelvio FE LPG; Giulia Veloce `17 LPG
    Postów
    566

    Domyślnie

    Poprzedni właściciel to alfaholik, olej zmienny co max 15 tys u niego, u mnie po 7-8. Na zimnym traktowany właściwie, swiece takie jak być powinny. Liczyłem na bardziej merytoryczna odpowiedź. Oczywiście nie wykluczam MA

  7. #7
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    06 2017
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    BRAVO MultiAIR 140
    Postów
    19

    Domyślnie

    Nie wypowiem się w kwestii przewodów, ale szarpanie o ile nie masz żadnych błędów spowodowane będzie złą regulacją LPG. Nie ważne że na Pb też ci szarpie. Rozjechane masz mapy LPG, lub problem z elementami instalacji LPG moim zdaniem i w tą stronę radzę skoncentrować działania. Jakie masz komponenty i ile instalacja ma nalatane?

  8. #8
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    02 2020
    Mieszka w
    Turek
    Auto
    Stelvio FE LPG; Giulia Veloce `17 LPG
    Postów
    566

    Domyślnie

    Cytat Napisał lolo23 Zobacz post
    Nie wypowiem się w kwestii przewodów, ale szarpanie o ile nie masz żadnych błędów spowodowane będzie złą regulacją LPG. Nie ważne że na Pb też ci szarpie. Rozjechane masz mapy LPG, lub problem z elementami instalacji LPG moim zdaniem i w tą stronę radzę skoncentrować działania. Jakie masz komponenty i ile instalacja ma nalatane?


    Przed montażem też to występowało na benzynie, właściwie to nie robiłem nic z tym z nadzieją, że może na LPG będzie ok no ale jest to samo. Instalacja od 7tkm, stag qbox plus. Na dniach wymienię przewody podciśnienia, chociaż wyglądają na całe. Swiece mają nalatane max 10 tkm, na starych świecach też tak było, wymieniając miałem nadzieję, że to może one winne no ale zły trop. Błędów w mesie brak, po każdej wymianie oleju odznaczam to w mesie. Olej to shell 0w30,ten spełniający normy Fiata. To szarpanie występuje przy delikatnym przyspieszaniu na 2 i 3 biegu od obrotów 1800- 2500. Tak orientacyjnie podałem obroty. Przy gwałtownym przyspieszeniu tego nie ma. Przeguby są ok, półosie też. Dwumase po drodze wymienilem bo padl wysprzeglik więc pojechalem już z kompletem, żeby do sprzęgła nie zaglądać. Ogólnie auto w super stanie gdyby nie to dziadowskie szarpanie. Przebieg 168 tkm. Niekiedy potrafi też poszarpywac przy schodzeniu z obrotów w tym zakresie ale występuje to znacznie rzadziej niż przy przyspieszaniu.

Podobne wątki

  1. [Giulietta] oryginalne zaciski brembo plus tarcze, klocki, przewody hamulcowe, przewody
    Utworzone przez pieta w dziale Sprzedam części
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 26-04-2021, 07:49
  2. [Giulietta] oryginalne zaciski brembo plus tarcze, klocki, przewody hamulcowe, przewody
    Utworzone przez pieta w dziale Sprzedam części
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 27-09-2020, 18:10
  3. przewody podciśnienia overboost gdzie kupić?
    Utworzone przez patryk_dziedzic w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 02-04-2015, 10:19
  4. Przewody podciśnienia
    Utworzone przez lukash w dziale 156
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 02-04-2014, 22:36

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory