Witam
ktoś może wie co za zawór na zdjęciu? idzie do niego przewód z pokrywy zaworów, u mnie po ściągnięciu tego przewodu cały czas zasysa powietrze pod dość dużym ciśnieniem.
Ogólnie to walczę dalej ze spadkami obrotów do 500 podczas zatrzymywania np. przed światłami po wciśnięciu sprzęgła.
Jako że podmieniałem:
- przepustnice z krokowym (adaptacja i czyszczenie po kilka razy robione)
- cewki
- świece
- wkładka przepływomierza
- uszczelnienie rury dolotowej za przepływomierzem
- sonda lambda
- wtryski
Ale nadal występuje ten sam objaw, podczas postoju na luzie mogę wciskać sprzęgło i nie ma problemu obroty stoją w miejscu na ok 840 rpm, dodatkowo auto ma moc podczas normalnej jazdy i ładnie wkręca się na obroty bez jakichkolwiek przerw, błędów na kompie brak.
Wymyśliłem że posprawdzam jeszcze przewody w obrębie kolektora ssącego, ale jest słaby dostęp, jak ktoś ma jeszcze jakieś pomysły to chętnie poczytam
