Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Temat: Tributo italiano - brak wentylowanych foteli

  1. #1
    Użytkownik Rowerzysta Avatar janek
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Warszawa / Porto
    Auto
    było: 147, Giulietta, Giulia, Spider '85 jest Tonale '24
    Postów
    485

    Domyślnie Tributo italiano - brak wentylowanych foteli

    W cenniku jest błąd. Tributo nie ma dostępnych wentylowanych foteli nawet za dopłatą. Dowiedziałem się o tym wczoraj przy odbiorze auta

  2. #2
    Użytkownik Znawca Avatar Żuczek
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Płock
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta MA170 KM
    Postów
    1,883

    Domyślnie

    I dobrze że nie odebrałeś wozu, przecież ta opcja była kluczowa dla Ciebie przy wyborze konkretnej wersji.


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  3. #3
    Użytkownik Alfista Avatar Andrzejsr
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156sw 2.5V6, 166 3.2V6, 156 2.0TS 'cup'
    Postów
    4,430

    Domyślnie

    Można nie odebrać bez konsekwencji ?
    Cennik cennikiem , ale czy w zamówieniu była ta opcja wyszczególniona.

  4. #4
    Użytkownik Rowerzysta Avatar janek
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Warszawa / Porto
    Auto
    było: 147, Giulietta, Giulia, Spider '85 jest Tonale '24
    Postów
    485

    Domyślnie

    Odebrałem bo potrzebuje auta, jak mi będzie bardzo przeszkadzać to zmienię za 2 lata jak wyjdzie nowa Giulia. Ja nie jestem z tych co się bardzo stresują

  5. #5
    Użytkownik Znawca Avatar Żuczek
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Płock
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta MA170 KM
    Postów
    1,883

    Domyślnie

    Myślałem że nie przetrawisz tych foteli. W każdym razie gratulacje z zakupu, jak już trochę pojeździsz to podziel się wrażeniami z użytkowania

  6. #6
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia'18, Tonale'23, Spider V6'99
    Postów
    10,553

    Domyślnie

    Gdzie w cenniku był błąd? Obserwowałem od kilku mcy bo powoli wtedy przymierzałem się już do zakupu i w tych które widziałem było że TrIta nie ma wentylacji. Sam sprawdzałem w ePerze i tylko się potwierdziło- pewnie wszystko przez tkaninę czerwoną pod warstwą skóry to wyeliminowało opcję, a i stąd potem sama pianka siedziska jest właśnie bez opcji wentylacji. Sprzedawca w BB był bardzo zdziwiony jak go wyprowadziłem z błędu, bo się nie spodziewał że ten feature znika w TrIta.
    Jeden z powodów pomniejszych dlaczego upolowałem Veloce 2029 grudzień zamiast TrIta - wentylacja i tak nie przebije komfortowego materiału (alkantary), szczególnie gdy skóra jest czarna (może parzyć w pierwszym kontakcie w lecie), ale zawsze byłoby to coś - miałem brać świeżo dostarczone do Bielska czerwone TrIta, ale docelowo podjechałem poza miasto i z Sosnowca wziąłem Veloce 2023 grudzień z alkantarą.
    To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.

    Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.

  7. #7
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    11 2020
    Auto
    Stelvio B-Tech 200ps
    Postów
    26

    Domyślnie

    Jakie masz wrażenia, osobiste odczucia w użytkowaniu Tonale w odniesieniu do Stelvio bądź Gulia.
    Czy Tonale to fajne auto?

  8. #8
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia'18, Tonale'23, Spider V6'99
    Postów
    10,553

    Domyślnie

    Porównam do swojej Giulii Veloce Q4 z LSD i 310HP 2018r. Tonale jeździ głównie żona, choć pierwszy miesiąc docierania ja jeździłem, jak i korzystamy obecnie z Tonale jako samochód na wypady weekendowe czy urlopy (wtedy też ja jeżdżę).

    Tonale jest pakowny pewnie jak Stelvio, przynajmniej wersja MHEV (mamy 1.5 160HP + 20MHEV), bo w PHEV bagażnik jest znacznie mniejszy a masa większa. Naprawdę kupę bagażu można zmieścić, szczególnie jak się porównuje do Giulii gdzie jest poprzeczka i głośnik w półce.
    Tonale jeździ się wygodnie, w miarę cicho. Tonale w trybie DNA N jest totalnie zmulone, chyba bardziej niż A w Giulii. Jest to OK na spokojną jazdę z rodziną - tu żona w końcu przestała mi zwracać uwagę że jeździ się ze mną niekomfortowo. Tonale uspokaja bo Giulia kusi do wciskania gazu. W większym ruchu na N trzeba albo bardzo głęboko wciskać gaz, albo od razu przełączyć na D. Nawet żona, która przez 11 lat w Giulietcie (1.4TB) używała tylko A i N, w Tonale przełącza na D często na mieście.
    W D nie włączy samego elektryka nigdy, w N włącza na parę/paręnaście sekund - wczoraj jadąc delikatnie i przyspieszając z lekkiej górki 80km/h jechałem ze 30sek na samym elektryku.
    Te 160HP+20 jeździ jako tako, choć jak chce się mocniej to silnik wyje a auto nie jedzie tak jak człowiek jest przyzwyczajony - nic dziwnego 1.5 vs 2.0 i 180HP z większą masą vs 310.

    Skrzynia w moim tonale to 7 stopniowe TCT, działa na pewno niegorzej niż zastępczkak Audi A4 jaki w zeszłym roku dostałem na czas naprawy jak gość wjechał mi w tył Giulii.
    Jakość materiałów Tonale wewnątrz jest niższa ciut niż w Giulii, w Tonale plastik sięga do połowy deski rozdzielczej i pod licznik, schowek podłokietnika czy pasażera bardziej przypomina Giuliettę jaką mieliśmy. Nie ma prawdziwego alu wewnątrz, tylko jak w BMW, Volvo czy innych plastik srebrny z jakimś wzorkiem.
    Kierownica, manetki, licznik, łopatki to samo co w Giulii polift.
    Multimedia są fajne, mamy kamerę 360stopni i nawet magic park (z którego nie udało mi się jeszcze skorzystać choćby na próbę). Audio mamy basic, gra jakoś bez polotu (przynajmniej z carplaya gdzie jak w GIulii equalizer nie reguluje parametrów i idzie flat totalny). Coś muszę tu wykombinować, może kiedyś jakiś mały wzmak z DSP i sobie podciągnę a przy okazji zmienię choćby głośniki przód i ciut wygłuszę drzwi. Obraz z kamery cofania jest duży i dużo lepszej jakości, ale za to ma małą ilość klatek na sekundę - to nawet myli przy podjeżdżaniu do jakiejś przeszkody - trzeba się przyzwyczaić i wziąć poprawkę.

    Zawieszenie jest standardowe - stalowe - Tonale nie ma już alu wahaczy czy sanek. Prowadzi się przyzwoicie jak na auto wyższe i tyle. Adekwatnie do przeznaczenia auta.

    Amorki DSV dają wyraźną różnicę twardości. U mnie tył lewy stukał od nowości w ustawieniu soft, w poniedziałek w końcu ASO wymieniło mi i jest już dobrze. W moim egzemplarzu spryskiwanie szyby tylnej to była kałuża pod autem - tez poprawili - nie był podłączony wężyk z przodu... Niezła kontrola jakości w fabryce - dwie rzeczy które były oczywiste (stukało mocno)...

    Narazie zrobione 2 tys km, za tydzień bierzemy na 4 dniowy urlop z rowerami za granicą to też się jeszcze potestuje.

    Ogólnie jestem bardzo zadowolony, nie żałuję decyzji i chętnie też jeżdżę tym autem.
    To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.

    Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.

Podobne wątki

  1. Giulia Tributo Italiano
    Utworzone przez Temedes w dziale Tu się witamy
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 28-05-2024, 08:09
  2. Skóra i brak podgrzewania foteli - jak sobie radzisz?
    Utworzone przez gsmfon w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 39
    Ostatni post / autor: 10-12-2020, 19:27
  3. [Zapowiedź] Weekend Italiano Storico we Frankfurcie
    Utworzone przez 5t4w3k w dziale Zloty, imprezy, spotkania
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 05-09-2016, 14:28
  4. [159] Tylne zaciski od tarcz wentylowanych
    Utworzone przez cuoreventi w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 03-04-2014, 15:37
  5. Tarcze niewentylowane do zacisków od tarcz wentylowanych
    Utworzone przez Chicken w dziale 147
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 23-04-2012, 15:11

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory