Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Temat: Problem z turbo/nastawnik

  1. #1
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    08 2024
    Auto
    Alfa Romeo giulia 2017 USA
    Postów
    6

    Domyślnie Problem z turbo/nastawnik

    Siemka Pany. Wystąpił problem z turbo, dokładniej z nastawnikiem (auto traci moc gdy dostanie gazu) kupiłem niby nowy nastawnik. Po podłączeniu nowego nastawnika wyskakuje check, nie idzie usunąć błędów. Podłączę stary nastawnik (uszkodzony) odpalam auto i błąd chwilowo znika. Więc moje pytanie czy na nowy nastawnik trzeba zrobić adaptacje czy trzeba coś z nim robić na stole? Pacjent Giulia 2017 2.0. Pozdrówki i z góry dzięki za każdą pomoc

  2. #2
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Bolewice
    Auto
    Była Gtv, 159 2.4 JTDm Q4 jest Giulietta 2.0 JTDm 170 TCT
    Postów
    83
    Ostatnio edytowane przez morgan ; 11-09-2024 o 15:03

  3. #3
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia'18, Tonale'23, Spider V6'99
    Postów
    10,595

    Domyślnie

    z tego co wiem, gość w PL poradził sobie metodą prób i błędów przestawiając dźwignię nastawnika na osi. trochę głupi sposób, ale powiedzmy ogarnął, na ile dobrze to działa potem to już inny temat. podejrzewam też, że paru ludzi znanych w PL w środowisku alfy tez by mogło wyczyścić ECU (np G.Wiekiera czy maly777 albo ShopEFI - wszyscy mają kupę sprzetów do flashowania ECU i doświadczenie i tym się zajmuja regularnie). Wydaje mi się, że w Autelu widziałem procedurę Turbo Replacement już jako gotowca - może dziś Autel już potrafi sobie z tym poradzić bez cyrków o jakich gość w video mówi. Jak ktoś będzie potrzebował, niech zgłębia temat - 3 możliwe drogi zdecydowanie tańsza podałem.
    To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.

    Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.

  4. #4
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    08 2024
    Auto
    Alfa Romeo giulia 2017 USA
    Postów
    6

    Domyślnie

    Myślicie że może być problem w samym nastawniku? Przy każdym nowym nastawniku błąd będzie występował?

  5. #5
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia'18, Tonale'23, Spider V6'99
    Postów
    10,595

    Domyślnie

    Zgaduje jak sie akurat uda?
    To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.

    Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.

  6. #6
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    08 2024
    Auto
    Alfa Romeo giulia 2017 USA
    Postów
    6

    Domyślnie

    Siemka Pany, problem rozwiązany może i w banalny sposób. Ale po prostu kupiłem nastawnik, używkę, podłączone, zero błędów, auto póki co chodzi jak powinno. Także może trochę szczęścia, ale zakończone sukcesem

  7. #7
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia'18, Tonale'23, Spider V6'99
    Postów
    10,595

    Domyślnie

    a z ciekawości - ten niby nowy nastawnik co powodował błędy - to jak go kupiłeś osobno skoro w ePer nie występuje jako osobna część tylko razem z turbo fabrycznie zestrojone?
    a inna używka, cóż, pewnie turbo jedno od drugiego tak bardzo się nie różni i akurat się w miarę udało, choć czy auto będzie działało optymalnie to już inna sprawa - pojeździsz i zobaczysz
    To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.

    Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.

Podobne wątki

  1. [159] Problem z turbo - przeładowanie, rozłącza turbo i tryb awaryjny - logi
    Utworzone przez bxdoka w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 17-07-2024, 10:32
  2. B1800 - Nastawnik mieszalnika (lewy)
    Utworzone przez slig2 w dziale 147
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 25-04-2020, 09:54
  3. Nastawnik biegu jałowego
    Utworzone przez Sky~ w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 16-02-2017, 19:50
  4. Bi-turbo :) Czyli problem z turbo w 2.4 JTD
    Utworzone przez djkubas w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 26-08-2012, 20:02
  5. Nastawnik przepustnicy problem
    Utworzone przez Awagandro w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 18-05-2009, 10:05

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory