Witam. Co koledzy sądzą o Stelvio 2.2 jtdm z napędem na tył (RWD). Pozdrawiam.
Wysłane z mojego M2101K9G przy użyciu Tapatalka
Witam. Co koledzy sądzą o Stelvio 2.2 jtdm z napędem na tył (RWD). Pozdrawiam.
Wysłane z mojego M2101K9G przy użyciu Tapatalka
CZEŚĆ. Mam Stelvio 2.0 RWD . Ma to swoje plusy oraz minusy. Plusy to mysle koszty utrzmania są niższe. Spalanie jest niższe od 4X4 , wymiany oleju w dyferenciale , zuzywanie opon itd . Na korzyść Q4 to mysle ze bezpieczeństwo - zwlaszcza na mokrym oraz zimą. To tyle od laika![]()
nie wiem czy Q4 też tak ma, ale RWD giulia potrafi zarzucić na mokrym, kontrola trakcji wchodzi szybko do akcji i ciężko o bączki (bez trybu race), nie jest to jakieś ekstremalne - kwestia przyzwyczajenia - na początku może zaskoczyć
mam porównanie do audi s3 quattro no i moim skromnym subiektywnym zdaniem.. audi daje większe poczucie pewności, przyczepności, ale i ma wyraźnie twardsze zawieszenie (chociaż może to też kwestia, że w giulii mam koła 17 cali (w audi 18)
Q4 na mikrosekundę też leci bokiem bo ciągnie głównie tył. Później czuć dopięcie przodu i wyjazd jak po torach. Dla mnie bomba![]()
KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
Konwersje USA->EU
UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline
Dziękuję za odpowiedzi. A jak Rwd spisuje się zimą bo czytałem że jest kiepsko .
Wysłane z mojego M2101K9G przy użyciu Tapatalka
Ktoś kiedyś pisał tu na forum że masakrycznie na skrajnych podjazdach, elektronika reagowała zdaje się tak ostro że nie szło wogóle ruszyć. Poszukaj, szczegółów nie pamiętam oprócz tego, że mnie to zdziwiło bo po latach w C-klasse rwd takich problemów nie miałem.
No właśnie coś czytałem na ten temat , że zimą ciężko jest jeździć w górzystym terenie , dlatego chciałbym zasięgnąć opinii użytkowników takiego napędu.
Wysłane z mojego M2101K9G przy użyciu Tapatalka
takich warunków nie miałem okazji przetestować
na codziennej trasie mam jeden wiadukt z pewnym nachyleniem, który korkuje się od rana.. jak kiedyś przymroziło autobusy miały problem podjechać/ruszyć, a Giulia RWD jechała normalnie ;p
Może to znowu jest kwestia firmware'u od jakiegoś modułu sterującego.