Chcę wymienić klocki w przednim kole...![]()
Chcę wymienić klocki w przednim kole...![]()
Wziuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuum...Co to było? Takie szybkie i piękne?
To 145 boxerek oczywiście!
- odkręcasz i zdejmujesz koło
- odkręcasz dolną śrubę prowadnika zacisku, a górną luzujesz i odciągasz zacisk do góry
- wyciągasz stare klocki, a prowadnice w których sie znajdowały czyścisz z brudu papierem ściernym
- następnie musisz wepchnąć tłoczek żeby nowe klocki się zmieściły, najlepiej dwoma trzonkami od młotka
- zakładasz nowe klocki, opuszczasz i przykręcasz korpus zacisku
- tak samo z drugim kołem, wsiadasz wciskasz parę razy na hamulec i w drogę.
Życie z pasją!
145 1.9 TD
147 1.9 JTD 16V
Lancia Delta III 1.6 JTDM
dzięki i browarek dla Ciebie![]()
Wziuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuum...Co to było? Takie szybkie i piękne?
To 145 boxerek oczywiście!
prowadnice zacisku i miejsca gdzie klocki siedzą w zacisku przesmarowac!!!Napisał Brzoza
Właściwie dlaczego? Ujemnie wpłyneło by to na osiągi auta? :mrgreen:Napisał marcins737
Wziuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuum...Co to było? Takie szybkie i piękne?
To 145 boxerek oczywiście!
...specjalnym smarem do hamulców odpornym na wysokie temperatury bo zwykły się zjara
...nie smarować tarcz o roboczch powierzchni klocków :wink:
krawedzie klockow przy styku z prowadnicą zacisku
ja jade zwykłym grafitowym i na moje ostre hamowanie od wymiany do wymiany starcza
noooo
nie mam pojecia, jakis lotos po 12 żyli, jak bede miał 4ro tłoczkowe brembo to poszukam czegos lepszego :wink:
cała tajemnica tkwi w graficie.
Smar sie wytopi ale grafit zostanie. sprawdź ile wytrzymuje grafit i będziesz wiedział
przednie zaciski to pikuś miałem problem z tylnymi być może nie znalazłem odpowiedniego patętu lecz gdy wymieniałem tylne klocki podczasz wciskania i równoczesnego wkręcania zacisków rozwaliłem gumki ochronne teraz czeka mnie wymiana ich bo już przyszły do mnie...
Alfa Romeo 155 1.8 8v 1993r.
Alfa Romeo 166 3.0 V6 2000r.
Alfa Romeo 145 1.9 JTD 1999r.