Witam
Zastanawiam sie ostatnio mocno nad zalozeniem gazu w mojej 156.
Gdzie najlepiej "zagazowac" belle w stolicy?
ps.
co moglibyscie polecic w miare rozsadnej cenie ?
dzieki z gory za odpowiedzi
Witam
Zastanawiam sie ostatnio mocno nad zalozeniem gazu w mojej 156.
Gdzie najlepiej "zagazowac" belle w stolicy?
ps.
co moglibyscie polecic w miare rozsadnej cenie ?
dzieki z gory za odpowiedzi
Migaz-S na Modlińskiej 264a. Zaproponują Ci Landi Renzo Omegas i to bardzo dobra instalacja, jesli za drogo pogadaj na temat tanszego STAG300 lub STAG4, reduktor Magic III lub Scorpion ST, plus wtryski Magicjet lub drożej Matrix HD544.
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
Landi Renzo Omegas będzie oby lepsze od Staga 300 Premium? Podejrzewam, że cena za sterownik będzie podobnaJa osobiście i tak wybrałbym nawet Staga 300+ niż Landi Renzo Omegas
Bo generalnie to jest to samo co moje tartarini... a ono jest strasznie upierdliwe w ustawianiu
100 razy łatwiej i prościej można ustawić moim zdaniem Staga.. a przy okazji dokładniej
![]()
DolnySlask - Boleslawiec. Zgorzelec. Jelenia Gora
Chetnie Pomoge w zakresie:
AlfaDiag FiatEcuScan MultiEcuScan - diagnostyka
MPPS KWP2000 Galletto - zgrywanie map paliwa
STAG KME - instalacje LPG
Minciu Omegas ma niezwodne reduktory, wtryskiwacze MED, znam auta w ktorych te instalacje maja juz ponad 200tys nalatane i nic poza zmiana filtrow LPG nie bylo robione, fakt ze MEDy sa "toporne" znaczy sie dosc halasliwe i sporych gabarytów, ale są wieczne.
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
Czyli chodzi generalnie o osprzęt, a nie sam komputer?Tak jak myślałem.. Wtryskiwacze były chyba kiedyś główną zaletą BRC?
![]()
DolnySlask - Boleslawiec. Zgorzelec. Jelenia Gora
Chetnie Pomoge w zakresie:
AlfaDiag FiatEcuScan MultiEcuScan - diagnostyka
MPPS KWP2000 Galletto - zgrywanie map paliwa
STAG KME - instalacje LPG
Tak dokłądnie, chodzi o graty dawane w komplecie z Omegasem, a co do BRC i jakości ich wtrysków, owszem kiedys byly w zestawach KEIHINY a to klasa sama dla siebie, ale niestety czas KEIHINa w BRC sie skonczyl ...
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
dostalem odp. od firmy MIGAS-z
<Do Pana samochodu mogę polecić dwa rozwiązania:
1) Instalacja Landirenzo z dwustoniowym reduktorem Landirenzo IG1
wtryskiwaczami Landirenzo-med w cenie 3900 zł. Na instalację jest 24
miesiące gwarancji bez limitu kilometrów.
2) Instalacja Stag 300 plus, z reduktorem EG 150 (konstrukcyjni niemal
identyczny ze scorpinem st, ale mniej awatyjny) z wtryskiwaczami
MagicJet w cenie 2700 zł. Na instalację jest 24 miesiące lub 20 000 km
gwarancji.
Nie proponuję reduktora Magic III, gdyż mieliśmy już kilka jego awarii.>
co o tym myslicie
nastawialem sie tak do 2500zl na zalozenie
czy jednak lepiej dolozyc do proponowanej mi kwoty?
Słuchaj, cena to nie tylko graty, ale poprawny montaż [powiercenie kolektora] i ustawienie, gwarantuje ci ze zakłady oferujace cene ponizej 2500zł wierca kolektor bez zdejmowania byle jak [znaczy jak podejdzie wiertarka] a klienta wypuszczaja z instalacja po samej autokalibracji instalacji ...
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
2700zł to raczej sensowna cena, za dobrą robotę w Warszawie.
GrzesiekK., jak oceniasz reduktor europegas względem scorpiona i magica?
"Mikołaj jak są ograniczenia, to zawsze sobie jedynkę z przodu dopisuje... ale i tak się ledwo wyrabia"
Moje ex:
Fiat Tempra 1.6 LPG '95, AR 156 1.8 TS + LPG '98, Opel Vectra C 2.2 DTI '03
Moje aktualne:
AR 156 1.9 JTD '01 - będzie na sprzedaz
AR 156 SW 2.4 '02 - juz kupiona, się szykuje do jazdy.
Polecam żaluzje od sąsiada: rolety warszawa
Swego czasu Europegas był bardzo dobry, ale wyszła seria EG200 której wieszały się regulatory cisnienia i zniknął z rynku, niemniej EG150 jest do tej pory i jest OK.
Scorpiony sa OK, ale jak sie je po fabryce poprawi ;] Magic'a testuje na swoim aucie, na chwile obecna ma koło 5tys km zrobione, wydajnosc termiczna OK, szybko sie nagrzewa, nie zmienia cisnienia wzgledem temperatury gazu, i duzy plus nie przegrzewa gazu przy staniu w korkach.
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts