Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 16

Temat: głowica>?

  1. #1
    Użytkownik Romeo Avatar NERO2287
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Kwidzyn/Bydgoszcz
    Auto
    jest- Alfa Romeo 156 FL 1.9 JTD 16V, była-alfa romeo 155 2.0 ts 16v
    Postów
    1,457

    Domyślnie głowica>?

    witam, mój znajomy ma alfe 155 2.0 16v, w te wakacje wymieniał usczelniacze, pierścienie, rozrzad z wariatorem, głowica po szlifie, panewki w b. dobrym stanie, do tego filtry i olej, jednak nadal bierze duzo oleju, co moze byc przyczyna? moze trzeba dac głowice do regeneracji>? jaki moze być orientacyjny tego koszt?

  2. #2
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Jeśli nie ma wycieków to pierścienie są temu winne

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  3. #3
    Użytkownik Fachowiec Avatar Rzmudzior
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    wschód
    Auto
    145 1.4 TS '00, Fiat Croma 1.8 '07
    Postów
    2,192

    Domyślnie

    Cytat Napisał 75andrew155 Zobacz post
    Jeśli nie ma wycieków to pierścienie są temu winne
    Pisze, że wymieniane - górą pewnie bierze, tzn. przez gniazda zaworowe czy jak temu tam...
    Z Alfą jak z kobietą... Żyć trudno, a zabić szkoda

    Alfa Romeo 145, Toyota Yaris, Fiat Croma
    https://makramomaniak.pl/

  4. #4
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał Rzmudzior Zobacz post
    Pisze, że wymieniane - górą pewnie bierze
    Napisał również że uszczelniacze tez wymienił jeśli tak to raczej w tym nie upatrywałbym błędu tylko błąd tkwi w pierścieniach

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  5. #5
    Użytkownik Romeo Avatar NERO2287
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Kwidzyn/Bydgoszcz
    Auto
    jest- Alfa Romeo 156 FL 1.9 JTD 16V, była-alfa romeo 155 2.0 ts 16v
    Postów
    1,457

    Domyślnie

    a biały dym to moze byc od tego ze bierze olej? czy moze cos jeszcze jest nie tak?

  6. #6
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał NERO2287 Zobacz post
    a biały dym to moze byc od tego ze bierze olej? czy moze cos jeszcze jest nie tak?
    Nic teraz nie stwierdzisz patrząc na dym z rury nie przy takich warunkach atmosferycznych. Opary z rury wydechowej biorą się z wilgoci i duzych różnic temperatur

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  7. #7
    Użytkownik Romeo Avatar NERO2287
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Kwidzyn/Bydgoszcz
    Auto
    jest- Alfa Romeo 156 FL 1.9 JTD 16V, była-alfa romeo 155 2.0 ts 16v
    Postów
    1,457

    Domyślnie

    hm...tyle ze w lato to samo było...i wtedy było cieplutko przeciez

  8. #8
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    To tym bardziej się przekonuję w mojej teorii że są żle spasowane pierścienie lub pasowanie (luzy)tłoków z tuleja jest za duże

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  9. #9
    Użytkownik Romeo Avatar NERO2287
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Kwidzyn/Bydgoszcz
    Auto
    jest- Alfa Romeo 156 FL 1.9 JTD 16V, była-alfa romeo 155 2.0 ts 16v
    Postów
    1,457

    Domyślnie

    na pierscienie to bym nie stawiał, ale na luzy w cylindrach to czemu nie, jaki moze byc orientacyjny koszt naprawy tego?

  10. #10
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Raczej bardzo duży, nie jestem w stanie tego oszacować zbyt dużo jest tam czynników do obliczenia. Jak pasowanie tłok tuleja jest już mocno rozjechane to sama wymiana pierścieni nic tu nie da

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

Podobne wątki

  1. Głowica do 1.6 TS
    Utworzone przez kosa_wawa w dziale 156
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 05-12-2012, 14:53
  2. 1.6 TS Głowica
    Utworzone przez racestreet w dziale 147
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 23-01-2011, 09:47
  3. [156] Głowica od 2.0 TS do 1.8 TS
    Utworzone przez macin22 w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 09-10-2010, 08:59
  4. Głowica 1.6
    Utworzone przez kawonczyk2312 w dziale 147
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 29-04-2010, 23:55

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory