Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Temat: jaki pasek do alternatora 3.0 v6

  1. #1
    leeolo
    Gość

    Question jaki pasek do alternatora 3.0 v6

    witam. mam kłopot z dobraniem paska wielorowkowego do alternatora mam 3.0 v6. myslałem, ze poprostu pójde do sklepu i sobie taki kupie, ale po zakupie okazało sie, ze ten jes za długi o połowe Po ponownej wizycie gosc w sklepie powiedział, ze moża taki, a moze taki tak to ja moge wkońcu cały sklep wykupic to moze trafie. Podam dane auta ponizej 3.0 v6 164 super 95, a moja pompa od wspomagania ma osobny pasek.
    Z tego co sie orientuje ten długi napędzał właśnie te pompę, wiec proszę o pomoc bo alfa ma jeździć, a nie zachodzić kurzem. z góry dzieki
    Ostatnio edytowane przez Majkel ; 23-12-2009 o 00:31 Powód: brak znaków interpunkcyjnych

  2. #2
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 164 & AR 166
    Postów
    465

    Domyślnie

    Musisz kupić pasek do 3.0 12v po 93r
    Ten który dostałeś pewnie był od 3.0 24v
    Moje Alfy
    AR 166 Sportronic LPG, 2.5 24v
    AR 166 3.0 Sportronic
    AR 166 Manual 3.0 => swap r5 q4
    AR 164 3.0 24v, Q2, Motronic ME 2.1, ABS+EBD, 6speed
    Gtv_Spider 2.0=> swap 3.0 24v

    Oraz
    Delta III 1.75 k04
    Espace IV 3.5

  3. #3
    Użytkownik Świeżak Avatar lupo7
    Dołączył
    02 2007
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Postów
    148

    Domyślnie

    Ja też miałem problemy z doborem paska dopiero za 3-cim razem się udało (do 2.0V6) nie wiem
    czy sprzedawcy mało "kumaci" czy było kilka długości pasków w 164?
    Najlepiej zdjąć i zmierzyć ale wiadomo - podwójna robota...
    Alfa Romeo 164 2.0 V6 TB + Brera 2.4 JTD + Maserati Quattroporte M139

  4. #4
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar mac1us
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Kraków Radziszów
    Auto
    Lancia Delta 2,0 16vt 4x4
    Postów
    219

    Domyślnie

    To zawsze możesz isc ze starym paskiem to go zmierzą i dadzą podobny, chociaż ja miałem przypadek, że miarka do pasków przerosła sprzedającego,

  5. #5
    Redaktor naczelny Romeo Avatar fiergloo
    Dołączył
    09 2006
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v FL/ Alfa Romeo 159 TBi
    Postów
    2,660

    Domyślnie

    Cytat Napisał ar4me Zobacz post
    Musisz kupić pasek do 3.0 12v po 93r
    Ten który dostałeś pewnie był od 3.0 24v
    I ja tak uważam, a sprzedający pewnie nie znał za bardzo specyfiki tego modelu to zamówił co było blisko i więcej.
    http://fiergloo.blogspot.com lub http://fiergloo.pl/ - moje spojrzenie na motoryzację
    2007-2008: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12v
    2008-2018: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12v Automat
    2014-....: Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v FL
    2018-2021: Lancia Kappa 2.4 JTD 10v
    2021-....: Alfa Romeo 159 1750TBi

  6. #6
    Użytkownik Znawca Avatar Jerry1
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    KRA
    Auto
    155 2.5 V6
    Postów
    1,145

    Domyślnie

    Ja ostatnio kupiłem pasek contitech 5 pk 1015.Co prawda mam 2.5 ale może jest tak samo.ten pasek napędza alternator i pompe wody.

  7. #7
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał Jerry1 Zobacz post
    Ja ostatnio kupiłem pasek contitech
    Moim zdaniem to najlepsze paski(chodzi o producenta)

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  8. #8
    leeolo
    Gość

    Domyślnie jaki pasek do 3.0

    jeśli chodzi o wzór to w przypadku mojego samochodu nie istnieje ponieważ ja kupiłem auto bez sprężarki klimy i był założony krótki pasek. Z tego co widziałem w katalogu ten najdłuższy to jest tak jak od 3.0 24v z napędem pompy od wspomagania. Ja natomiast mam wersje z osobnym paskiem na te pompę. zamówiłem jeden pasek mam do odbioru w poniedziałek mam nadzieje, ze bedzie dobry nr jest jakis 1300 czy jakos tak. Się zobaczy, ale potwierdzam, ze w sklepach czasami pracują patałachy choć nie zawsze. Dzieki za pomoc.

    BTW. Musiałem zmienić pasek rozrządu. Az dziw, że nie pękł wcześniej po wymontowaniu dało sie go rwac jak karkę papieru, więć chociaż z paskiem mi sie udało. Mam jeszcze pytanko. Czy ma ktoś z was jakies orginalne tłumiki od 3 litrówki bo umnie jest składanka różnych tłumików i niemam pojięcia jak powinno to wyglądac. Jeszsze raz dzieki
    Ostatnio edytowane przez Majkel ; 30-12-2009 o 21:43 Powód: znaki interpunkcyjne

Podobne wątki

  1. Pasek od alternatora
    Utworzone przez PAKO11 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 23-06-2011, 00:24
  2. Pasek alternatora 1.9 jtd
    Utworzone przez 156_sw w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 21-05-2011, 18:37
  3. Pasek do alternatora itp.
    Utworzone przez kamien007 w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 16-09-2009, 13:43
  4. [145] Pasek alternatora
    Utworzone przez r0bertos w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 16-08-2009, 12:40
  5. [155] Pasek od alternatora
    Utworzone przez wysiolbn w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 19-11-2008, 18:11

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory