mam do wymiany zacisk lewy tylki w mojej belli, pytanie z jakich jeszcze innych modeli będą pasowały? są takie same w 156?podobno w tipo są takie same, jak jest z innymi fiatami?, ar 155 2.0TS16v
mam do wymiany zacisk lewy tylki w mojej belli, pytanie z jakich jeszcze innych modeli będą pasowały? są takie same w 156?podobno w tipo są takie same, jak jest z innymi fiatami?, ar 155 2.0TS16v
Alfa romeo
155 (167)
fiat
barchetta (183)
bravo (182)
coupe (fa/175)
tempra (159)
tempra s.w. (159)
tipo (160)
lancia
dedra (835)
dedra sw (835)
delta ii (836)
A od 145146 QV/ti nie podejdą do 155 2.0? Chyba na tyle są takie same?
AR 146ti 2.0 16v '96
AR 155 1.8 16v '97+ podtlenek LPG
AR 155 2.0 16v '95
AR 156 SW 2.4 JTD '01 - biała perła
AR 156 SW 2.5 V6 192KM '02 + podtlenek LPG
ja 145/6 to wtedy od 156 bedą pasowac, bo patrzyłem i takie same są
Z tego co wywnioskowałem z Intercars tylny zacisk jest taki sam jak w AR 145/6 (wszystkie silniki pod warunkiem ze ma na tylnej osi tarcze), GTV 2.0 TS, Fiat Marea, natomias AR 156 ma chyba inne zaciski.
A ze się tak spytam , zaciski w 155 , Brawo , Tipo tempra chodzi o tylnie nie są przypadkiem takie same obojętnie od silnika ?
no w temperówkach i tipo to w wiekszości z tyłu bębny były, sądzac po średnicy tarczy to tarcza jest chyba taka jak w tipo tempra z przodu napewno do pojebności 1.6 nie wiem jak w 1.8 i 2.0.
Z tymi zaciskami to jest tak że przednie 2.0 8V ma inne niż 16V tzn pasuja ale od 16V są większe i mogą ci sie zaś koła nie zmieścić. Co do tylnych to rozebrałem mnóstwo 155-tek i tylne zawsze były takie same(podobny rozmiar i to samo mocowanie) ale różnych firm więc i inny kształt. A wersje 2.5V6 i Q4 mają te same większe przednie zaciski. Wersje silnikowe Twin spark 8zaworowe 1.7 1.8 2.0 miały przednie zaciski jednakowe.
W sumie to po prostu kupiłbym od innej 155 przecież ich jest od groma na allegro a tak jak kolega napisał z tyłu w każdej są takiej samej średnicy tarcze. Ja mam zaciski lucas-a z tyłu. Chyba że chce Ci się bawić to napraw sam jak Ci gumka zleciała z tłoczka to pewnie się zapiekł ja u siebie tak zrobiłem, kupiłem zestaw naprawczy na obie strony 25zł zapłaciłem oryginał powiedzieli mi że 200 za stronę ale z tłoczkiem nowym, tłoczek papierem ściernym 2000 przejechałem i działa. Jakbyś chciał to sam robić to pamietaj że tłoczek jest tak jakby wkręcany i trzeba go okręcać żeby wyjąć i włożyć spowrotem. Patent chyba taki jak w dużym fiacie. No ale chociaż jest radość że samemu się coś zrobiło.
A jak już regenerujesz to , postaraj sobie załatwić zimeringibo w komplecie naprawczym nie ma ( chodzi mi o tylne zaciski , i zimering od elementu ręcznego
mi go szlak trafiło i nawaliło się wody i wszystko pordzewiało
,
Rozbierz , wyczyść nawal smaru i będzie malina![]()