witam chciałbym sie dowiedziec jakie oriontacyjne koszta sa przy wymianie zawieszenia kompletnego w ar 155 2.0, dawno nie robiłem a przypuszczam ze nie długo bedzie mnie to czekało
witam chciałbym sie dowiedziec jakie oriontacyjne koszta sa przy wymianie zawieszenia kompletnego w ar 155 2.0, dawno nie robiłem a przypuszczam ze nie długo bedzie mnie to czekało
Nie jest to droga impreza,
1 Wahacze 2x100 zł
2 Łaczniki stabilizatora 2x20 zł
3 Gumy drązka stabilizatora 2x10 zł
4 Zestaw naprawczy tylnego wahacza 2x100 zł
5 Sprężyny tylnego zawieszenia 2x200 zł
Czyli zrobienie przedniego i tylnego zawieszenia bez amortyzatorów na pewno nie przekroczy 1000 zł razem z robocizną, trzeba pamietać po wymianie przednich wahaczy nalezy sprawdzić zbieznosć
Ostatnio edytowane przez 75andrew155 ; 21-02-2010 o 07:56
![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995
Co do zawieszenie to jak napisał poprzednik
Tylko po co wymieniać tylne sprężyny ? jak nie pękły to na co wymieniać ?
Jak będziesz robił już remont zawieszenie zobacz jak Ci działa regulator siły hamowania ( okazało się ze mój był walnięty od x lat, w jakim stanie przewody hamulcowe ( lubią już przegnić w tym wieku ) ,
A co do przedniego to zobacz czy poduszka mocująca Macphersona nie jest juz w opłakanym stanie
Jak coś to http://dziarek.wutanic.com/Bellla/ tu masz wszystkie zdjęcia i pliki z tego co ja robiłem( gruntowny remont zawieszenia wraz z wymianą belki tylnej , sanek przednich i przewodów hamulcowych ) a ta butelka na sznurku robiła mi za bak![]()
Z doswiadczenia wiem że sprężyny tylnego zawieszenia powinno sie wymienić nawet jak sa całe bo jak sam piszesz ma to wpływ na korektor siły hamowania.Często w155 tył siedzi niżej niz przód auta nawet bez załadowanego bagażnika
Biore pierwsze lepsze auto
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10769822
Ostatnio edytowane przez 75andrew155 ; 21-02-2010 o 09:28
![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995
oki, nie wyglada to az tak zle, ale dziwi mnie ta cena przedniego zawieszenia, wchacz na 1 stone wynosi z tego co podaliscie ok 130 zł, bardzo mało, a jak patrz na ceny np allego to ok 200-300 zł za strone
---------- Post dodany o godzinie 12:07 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 12:05 ----------
i pytanko jeszcze takie, w ta zime zauwazyłem jak moja piękna troszke ciezko ja znosi, tzn, tylne nadkola itd, jak sobie z tym radzic, moze to i smieszne ale znalazłem na allegro taki sprzecik do walki z rdza , przez chyba jakies pole magnetyczne czy cos,
Przyczyną rdzewienia tylnych błotników jest nieprawidłowo zamontowana tylna wkładka nadkola( plastik) najlepiej sprawdzic jego mocowanie i pasowanie w nadkolu ewentualnie poprawić.
![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995
a wiec tak cos mi stuka na dziurach, po przekroczeniu 120 czuc wibracje na kierownicy, takie nawet, byłen na szarpaku i nic nie wykazało, powiedział mi ze zawieszonko mam super, problem ten tez po wywazeniu wsz kół i na letnim komplecie opon tez, co to moze byc?
mnie 2 lata temu komplet przedniego zawieszenia wyszedl 400 zl czyli 2 wahacze bodajze kraft 2 stabilizatory swag 2 koncowki drazka kierowniczego swag
hej, nie chce zakładać nowego tematu
otóż sprawdzał mi mechanik ostatnio zawieszenie i nie ma żadnych luzów, a coś stuka.
stuka zwłaszcza jak ruszam do tyłu, tylko lekko muskając gaz, to samo jak ruszam praktycznie tylko na sprzegle dodajac leciutka gaz. Można powiedzieć że "trzepie silnikiem" jak obroty spadają poniżej obrotów biegu jałowego. Nie wiem czy to magłownica, czy może poduszka pod silnikiem?
Mam podobny przypadek w aucie brata - zawiecha zrobiona, sprzęgło nowe a ta cholera lubi 'strzelić' przy cofaniu i niestety mam takie brzydkie myśli, że to może być mechanizm różnicowy...