Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Temat: potrzebna pomoc przy airbag !!!

speedo
    Gość

Domyślnie potrzebna pomoc przy airbag !!!

witam. wiem że to dość częsty problem bo zaświeciła mi się kontrolka airbag, na kompie wyszło że to airbag boczny w fotelu kierowcy tak jak myślałem bo klapnął mi kumpel poważnej wagi i chyba coś nie styka, skasować nie dało rady bo jest usterka i teraz moja prośba do Was - słyszałem że często nie stykają te żółte kabelki pod fotelem na kostce ale nie wiem dokładnie co musiałbym zrobić żeby było ok (w warsztacie chcą za to 100 a to mogą być tylko te kabelki) -tylko proszę konkretnie bo jestem zielony !
    z góry dziękuję za pomoc

speedo
    Gość

Domyślnie

tzn. tylko bez kluczyka czy odłączyć akumulator - bo tak słyszałem ?

Daniel156SW
    Gość

Domyślnie

U mnie tez sie zapalila ta kontrolka, ale poczekam z tym lutowaniem dopoki nie dam alfy na egzaminer..
    Ps. Gdzies czytalem ze to moze zaburzyc prace poduszki(lutowanie), jestes pewny tego sposobu? To napewno bezpieczne?

Daniel156SW
    Gość

Domyślnie

Ok dzieki, chyba sprobuje.. Ale jak kontrolka nie zniknie to trzeba szukac innej przyczyny, zgadza sie? Jednak to prawda ze Alfa ma humorki, zupelnie jak kobiety :wink: Jak nie jedno, to drugie... ale dla tej przyjemnosci z jazdy warto :mrgreen:

Daniel156SW
    Gość

Domyślnie

Wielkie dzieki za rady, zrobie to jak wroce do domu za tydzien :mrgreen:

speedo
    Gość

Domyślnie

Cytat Napisał marcins737
    temat już opisywałem na forum ale już tam...

schyl się pod fotel , poszukaj przewodów air bag (z zółtymi wtyczkami) , utnij te wtyczki ,
    polutuj ze sobą przewody na stałe odpowiednio kolorami i zaizoluj najlepiej koszulką termokurczliwą

po takiej operacji wywalenia wtyczek możesz zapomnieć o kontrolce poduszki

aha , kluczyk wyjęty ze stacyjki podczas całej operacji :!:

dodatkowo pocieszę Cię że błąd sam zniknie , nie kusisz kasowac go na examinerze