Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Temat: dlaczego wszystkie paski w TS są na napinaczach na sprezynie

  1. #1
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    166 JTD
    Postów
    2,650

    Domyślnie dlaczego wszystkie paski w TS są na napinaczach na sprezynie

    bo kiedys to byla rolka z mimosrodem i sie ladnie naciagalo, a teraz to wszystko na sprezynach, i w dodatku nawet naped osprzetu ma napinacz na sprezynie... po kiego?? :?

    nich mi to krotko i dobrze wytlumaczy :wink:

  2. #2
    Użytkownik Pasjonat Avatar Pablo.
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    pablogarage.pl
    Auto
    Kilka włoskich szrotów ;)
    Postów
    3,413

    Domyślnie Re: dlaczego wszystkie paski w TS są na napinaczach na sprez

    Cytat Napisał Alfista
    bo kiedys to byla rolka z mimosrodem i sie ladnie naciagalo, a teraz to wszystko na sprezynach, i w dodatku nawet naped osprzetu ma napinacz na sprezynie... po kiego?? :?

    nich mi to krotko i dobrze wytlumaczy :wink:
    Automatyka, innymi słowy napinanie automatyczne.
    www.pablogarage.pl - Serwis, części, holowanie

    > PabloGarage Team < - kilka filmów na kanale - Z A P R A S Z A M Y

  3. #3
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    166 JTD
    Postów
    2,650

    Domyślnie

    no ale czemu to słuzy?? pasek sie lepiej uklada??

    np fiata 2,0 16v byl na zwyklej rolce i tez jakos to zyło...

  4. #4
    mick
    Gość

    Domyślnie Re: dlaczego wszystkie paski w TS są na napinaczach na sprez

    Cytat Napisał Alfista
    bo kiedys to byla rolka z mimosrodem i sie ladnie naciagalo, a teraz to wszystko na sprezynach, i w dodatku nawet naped osprzetu ma napinacz na sprezynie... po kiego?? :?

    nich mi to krotko i dobrze wytlumaczy :wink:
    ale masz przyziemne problemy
    i bardzo dobrze że tak jest.
    nie musisz sie zastanawiać nad tym czy pasek jest za luźny i bedzie piszczał czy też za mocno naciągnięty i posypią sie łożyska np alternatora.
    wszystko załatwia sprężyna w napinaczu.

  5. #5
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    166 JTD
    Postów
    2,650

    Domyślnie

    juz mi odbija :wink: :mrgreen:

  6. #6
    mick
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Alfista
    juz mi odbija :wink: :mrgreen:
    a zastanawiałeś sie nad układem wspomagania ukł. kierowniczego.
    to jest dopiero marnowanie energii.
    potrzebny jest tylko przy wolnej jeździe albo przy manewrowaniu na parkingu.
    przy wyższych prędkościach jazdy i obrotach silnika trzeba chłodzić olej co jest jakby nie było marnotrawstwem. :wink:

  7. #7
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    166 JTD
    Postów
    2,650

    Domyślnie

    moze dlatego niektore auta mają elektryczne :roll:

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 32
    Ostatni post / autor: 08-05-2015, 21:12
  2. [33] Paski klinowe
    Utworzone przez krawat w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 22-03-2013, 01:12
  3. Dlaczego dwa paski rozrządu 163 i 166 zębowe do 1.6TS???
    Utworzone przez cinek30 w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 19-03-2011, 09:33
  4. [33] Rozrząd, paski
    Utworzone przez amigas w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 17-08-2010, 20:06
  5. Paski rozrzadu
    Utworzone przez bassman w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 05-09-2006, 17:09

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory