Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Temat: Stacyjka, oststnie dni.

  1. #1
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar kripp
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    Szczecin, Poland, Poland
    Auto
    Były: AR 146 1.4 TS Junior, Citroen C5 Kombi [MkI]. Jest Citroen XP 1.6 HDi
    Postów
    287

    Domyślnie Stacyjka, ostatnie dni.

    Nadchodzą ostatnie chwile działania stacyjki w mojej 146'ce.
    Pilnie potrzebuję dwu informacji:

    1. Instrukcja jak wymontować stacyję. Zdjąłem wszystkie osłony, odpiąłem elektrykę i nie mogę się dobrać do samej stacyjki, jest zamknięta w plastikowej rurze i nie wiem jak ją wyciągnąć...

    2. Czy ktoś zna patent na wyeliminowanie blokady kierownicy? Zastanawiam sie czy przy okazji naprawy nie przenieść stacyjki na tunel między fotelami obok hamulca ręcznego, ale nie wiem co z blokadą kierownicy. Jak ją trwale wyłączyć?

    Z góry dziękuję za info.
    Ostatnio edytowane przez kripp ; 11-04-2010 o 21:07 Powód: literówka
    "Amatorzy zbudowali Arkę, profesjonaliści Titanica."

  2. #2
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar kripp
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    Szczecin, Poland, Poland
    Auto
    Były: AR 146 1.4 TS Junior, Citroen C5 Kombi [MkI]. Jest Citroen XP 1.6 HDi
    Postów
    287

    Domyślnie

    ????
    "Amatorzy zbudowali Arkę, profesjonaliści Titanica."

  3. #3
    elpaco
    Gość

    Domyślnie

    Blokadę kierownicy masz razem ze stacyjką, więc jak ją przeniesiesz na tunel to nie będzie działała. Stacyjkę masz w tej tubie na takich jakby zapadkach musisz podważyć na przekręconym kluczyku- tak żeby nie chwytała blokada kierowcnicy i ją wyjmiesz.

  4. #4
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar kripp
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    Szczecin, Poland, Poland
    Auto
    Były: AR 146 1.4 TS Junior, Citroen C5 Kombi [MkI]. Jest Citroen XP 1.6 HDi
    Postów
    287

    Domyślnie

    Cytat Napisał elpaco Zobacz post
    Blokadę kierownicy masz razem ze stacyjką, więc jak ją przeniesiesz na tunel to nie będzie działała.
    Dzieki za info. Mam jeszcze jedno, może głupie pytanie.
    Przeniesienie stacyjki będzie wymagało przedłużenia kabli. Jeśli chodzi o kable od stacyjki to wiadomo - muszą przenosić odpowiednie napięcie i tyle. A co z kablami od imo? Czy jeśli się w nie wepnę, muszę przedłużyć przewody od czujki o ponad 1,3 m, to nie wpłynie to na jej działanie?

    I jeszcze jedno. Jeśli dojdzie do jakiegoś błędu i nie bedę mógł odkodować imo po wszystkich w/w operacjach, to jak można sobie radzić awaryjnie?
    Z autem dostałem tylko jeden zestaw kluczy. Nie mam specjalnego klucza czy karty do wyłączenia imo, ani też instrukcji co w takim wypadku należy robić.
    Będę wdzięczny za info.
    "Amatorzy zbudowali Arkę, profesjonaliści Titanica."

  5. #5
    elpaco
    Gość

    Domyślnie

    Odnośnie kabli nie pomogę bo dokładnie się nie znam, raczej przedłużenie przewodów nie powinno stworzyć problemów z IMO.

Podobne wątki

  1. [159] Stacyjka 159
    Utworzone przez Ducrider w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 11-04-2017, 15:32
  2. Stacyjka
    Utworzone przez georgegw w dziale 147
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 02-12-2013, 19:53
  3. [GTV] Stacyjka
    Utworzone przez Mirinda41 w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 31-01-2013, 09:31
  4. Stacyjka
    Utworzone przez Agula w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 03-09-2011, 22:52
  5. [145] stacyjka
    Utworzone przez kordian3504 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 26-07-2010, 21:26

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory