witam, od jakiegoś czasu moja alfa lubi sprawiać problemy, a mianowicie nie trzyma obrotów na zimnym silniku to znaczy po odpaleniu muszę ją trzymać na obrotach żeby niezgasła, po jakichś 5 min z reguły już trzyma ale nie zawsze, tak samo lubi ją lekko przymulić przy ruszaniu ale to nie zawsze z reguły te objawy występują razem.
Jako ze się uczę na mechanikawpadłem na pomysł z wyczyszczeniem silniczka krokowego , nie schlebiając sobie zbytnio
dodam ze pomogło przynajmniej na jakiś tydzień po czym objawy wróciły, ponowne czyszczenia pomagają na coraz krócej wiec teraz proszę o potwierdzenie moich przypuszczeń (jako że jestem jeszcze niedoświadczony) czy to aby na pewno wina krokówki, i prosił bym o informacje o ewentualnej cenie (tak mniej więcej ile może ona kosztować 50 czy 500zł od razu dodam ze cena z intercarsu mnie powaliła na kolana i dostałem palpitacji serca razem z migotaniem przedsionków
coś około 1050zł tej ceny jak i sklepu już nie traktuję poważnie
) i czy jest sens zakładać "używkę" z góry dziękuję i pozdrawiam wszystkich posiadaczy alf oraz wszystkie osoby którym się marzy piękna "włoszka"
@elliot55 dzięki wielkie za rade jutro po pracy postaram sie coś z tym zrobica tak nawiasem czy boxser nie jest czasem na 4 przepustnicach??? po 1 na cylinder na końcach kolektora (obok wtrysków paliwa)?? jeśli się mylę to mnie popraw
teraz wpadłem na to ze faktycznie masz racje na 99.9% a powód jest prosty zapomniałem dodać że podczas podtrzymywania jej na obrotach(tylko i wyłącznie) jak już sama utrzymuje obroty to dosłownie nie widać ani śladu po jakimkolwiek dymie)lubi zakopcić czarnym dymem (sadzą, jak już sama utrzymuje obroty to dosłownie nie widać ani śladu po jakimkolwiek dymie)co może być spowodowane złym dawkowaniem paliwa przez nagar na przepustnicy przez co mieszanka jest przesycona i dopala się w kolektorze wydechowym co może skutkować czarnym dymkiem z wydechu wiem ze strasznie zamotałem ale miałem przypływ weny XD i nie mogłem się powstrzymać proszę o zweryfikowanie mojej teori
![]()