Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Temat: Spadek mocy głównie na 2 i 3 biegu....

  1. #1
    alfiak
    Gość

    Domyślnie Spadek mocy głównie na 2 i 3 biegu....

    Witam. Mam AR 156 2.0 JTS i wiem że charakterystyką tych silników jest to, że lepiej sobie radzą na wyższych obrotach (zaczynając od 2,5tysiąca) ale to co sie dzieje u mnie to chyba nie jest normalne. Kiedy mam powiedzmy 30 na godzinę i ok 1,5 obrotów i zmieniam na 2 bieg to chociaż nie wiem jak mocno bym cisnął samochód po prostu nie przyspiesza - rosną mu powoli obroty i dopiero przy 2,5 zaczyna się coś dziać. Tak samo jest na 3 biegu. To jest męczące bo nie jestem w stanie nawet malucha wyprzedzić :-). Co to może być?? Tarcz sprzęgła? Wtryski? Świece?

    Dodam tu tylko,że jak delikatnie przyciskam pedał sprzęgła to czuje takie regularne stukanie/odbijanie.
    Ostatnio edytowane przez alfiak ; 12-06-2010 o 11:52

  2. #2
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    07 2008
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    Lancer, Giulia quadrifoglio
    Postów
    1,256

    Domyślnie

    Jts ciągnie już od 1500 obrotów. Ts-y trzeba wyżej kręcić.
    Staraj się zmieniać biegi przy 2,5tyś a nie 1,5. Gdy zmienisz przy 1,5 obroty spadają prawie do tysiąca i muła łapie.

  3. #3
    alfiak
    Gość

    Domyślnie

    Tylko kiedyś tak nie zamulał jak teraz. Poza tym to strasznie wolno wchodzi na obroty. Z drugiej strony jak jadę np 20-30km/h to obroty rzadko są większe.
    Ostatnio edytowane przez Majkel ; 13-06-2010 o 11:53

  4. #4
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    07 2008
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    Lancer, Giulia quadrifoglio
    Postów
    1,256

    Domyślnie

    Czyli podstawy do sprawdzenia, przepływomierz, lambdy. Twojego 2 zdania nie rozumiem, zmieniaj biegi przy około 2.5tys obrotów (po nagrzaniu silnika nawet wyżej) a nie mi o prędkościach piszesz. Silnik wysilasz zmieniając tak biegi. Takie obchodzenie się z silnikiem bywa tak samo zgubne jak jego katowanie.

    Gdzie się jeździć uczyłeś? Ten ośrodek powinien dostać bana.
    Nic się nie gniewaj, poczytaj trochę w necie przy jakich obrotach najlepiej biegi zmieniać. Dowiesz się coś o momencie itd.

    Jeszcze małe pytanie kiedy filtr paliwa wymieniałeś?
    Ostatnio edytowane przez dance1 ; 12-06-2010 o 19:35

Podobne wątki

  1. spadek mocy
    Utworzone przez PLASTICZ w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 25-05-2012, 11:26
  2. 1.9 JTD spadek mocy
    Utworzone przez M A R I O w dziale 147
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 20-11-2011, 11:17
  3. [159] Lekki spadek mocy i spalanie 40-50l na biegu jałowym, przy wciśnięciu gazu spada
    Utworzone przez partyboy w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 23-08-2011, 12:41
  4. spadek mocy, dym
    Utworzone przez maxwell20 w dziale 156
    Odpowiedzi: 31
    Ostatni post / autor: 06-02-2011, 23:41
  5. spadek mocy
    Utworzone przez rashitmc w dziale 156
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 19-04-2010, 19:55

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory