Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 14

Temat: boxer po remoncie

  1. #1
    szyjka
    Gość

    Domyślnie boxer po remoncie145

    witam!
    jestem jakies 2 tys km po kapitalnym remoncie silnika.....generalnie porownujac efekt do tego co bylo wczesniej to jes bardzo dobrze, tzn silnik spala rozsadne dawki paliwa nie szarpie juz rozpedza sie normalnie.....ale nie jestem znawcem mocnym marki i zastanawiam sie:

    dlaczego slychac cykanie spod silnika(mam wrazenie ze zastosowanie niby pasujacych uszczelek pod kolektor wyd od cinquecento 700 nie sprawdza sie bo srednica otworu jest mniejsza poprzez co sobie cyka)

    piszczy przy odpaleniu(mech twierdzi ze jakies lozysko na alternatorze wsumie nie znam sie zauwazam ze piszczy dluzej jak mam zapalone swiatla...i tak dziwnie przestaje nagle....generlanie jak ja odpalam to znam te piszczenie na pamiec i wiem kiedy przestanie...ale czy silnik cieply czy zimny piszczy.....)

    to normalne ze ar w korkach grzzeje sie do 100 stopni....gdy jade trzyma ok 90.....przy 100 zalacza sie wentylator.....
    Ostatnio edytowane przez szyjka ; 26-06-2010 o 19:46 Powód: bład

  2. #2
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    No jak można zapodać uszczelki które nie pasują średnicą otworu blokując przepływ spalin.
    Zdejmij pasek z alternatora i wtedy odpal auto, będziesz miał pewność co jest powodem tego piszczenia i sprawdż pokręcając kołem alternatora bez założonego paska czy łożysko jest w porządku

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  3. #3
    szyjka
    Gość

    Domyślnie czas gonil

    generalnie remont trwal ok 1,5 miesiaca juz jak byla zlozona pojechalem do slepu z czesciami na teraz wlasnie byly tylko te od cing one maja taki sam kształt tylko otwor nie....zawiozlem do mech on stwierdzil ze beda ok....no ale chyba nie sa....ale juz mam zamowione orgynialne 4 komplet 30 zl

  4. #4
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Masz w aucie klimę ?

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  5. #5
    szyjka
    Gość

    Domyślnie mam

    tak mam tylko pompa jest bez paska bo zostal zdjety bo juz sie sypal...do dzis jeszcze sie za to wszystko nie zabralem.....

  6. #6
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    jesli jest klima to muszą być dwa biegu wentylatora chłodnicy stąd ta wyższa temperatura silnika bo wentylator chodzi tylko na drugim biegu ( opornica ) ale nie jest to grożne dla silnika

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  7. #7
    szyjka
    Gość

    Domyślnie a uszczelki

    jak myslisz pomoga....?? weliminuja te cykanie....??

  8. #8
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Nie mam jak osłuchać tego cykania od czego ono pochodzi ale uszczelki i tak zmień

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  9. #9
    szyjka
    Gość

    Domyślnie mms

    moge to nagrac i pewnie jakos zamiescic na forum.....

  10. #10
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Kedzierzyn-Kozle, Poland
    Auto
    AR 145 1.6 boxer '96 i AR 147 1.9 JTD 8v '01
    Postów
    332

    Domyślnie

    Piszczenie może być od paska alternatora, szczególnie jeśli odpalasz na światłach, wtedy jest większe obciążenie i pasek może się ślizgać przez chwilę. Można pasek naciągnąć lub jeszcze posmarować talkiem.
    Podobno Henry Ford zdejmował z głowy kapelusz, kiedy mijała go Alfa Romeo, a Enzo Ferrari w dniu, kiedy pokonał Alfę, płakał jak dziecko.

Podobne wątki

  1. Po remoncie...
    Utworzone przez LukiPuki w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 27-02-2013, 13:35
  2. Silnik po remoncie..
    Utworzone przez Mart w dziale 147
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 12-12-2012, 22:19
  3. Silnik po remoncie Boxer 1.4 1.6 1.7 najczęściej potrzebna rzecz:)
    Utworzone przez Alfik145 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 10-08-2011, 14:39
  4. [145] Problem po remoncie...
    Utworzone przez DeeJaYRoXoR w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 01-04-2010, 00:37
  5. [145] [145] nie odpala po remoncie
    Utworzone przez homel86 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 08-04-2009, 21:08

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory