Witam. mam problem z alfą. kiedy włączam wiatrak na poziom 3, następuje odgłos tak jak miał by zaraz odlecieć. Musze wymienić wiatrak ? czy problem tkwi w czym innym?
Ostatnie pytanie jaki byłby koszt tego?
Witam. mam problem z alfą. kiedy włączam wiatrak na poziom 3, następuje odgłos tak jak miał by zaraz odlecieć. Musze wymienić wiatrak ? czy problem tkwi w czym innym?
Ostatnie pytanie jaki byłby koszt tego?
Ostatnio edytowane przez Majkel ; 14-07-2010 o 19:18
Masz dwa oporniki. Oba po środku, jeden na dole, drugi na górze przy wiatrakach.. Musisz je wyjąć i przelutować miejsca w których puściły.. Jak zrobisz to porządnie, a do tego dasz jakieś "zbrojenie" typu kawałek drutu czy mały wkręcik to będzie Ci trzymać aż się stopia nowy (koszt spory jak na to gówno) tak samo puści w niedługim czasie..
dzięki wielkie w sobotę będę się bawił z tym i zobaczymy co z tego wyjdzie. Wyjęcie jest dość proste?
Dwa wkręty na śrubokręt krzyżak je trzymają, do górnego dostęp jest bezproblemowy, do dolnego już gorzej. Musisz mieć albo łamaną grzechotkę na wkręt krzyżak albo od dołu zdjąć osłonę i kombinować jakoś w kanale śrubokrętem.. Do dolnego polecam dostęp od dołu, ale jak nie masz jak to i górą się dopchasz tylko trochę nakląć się trzeba. Jak lutowałeś kiedyś coś w życiu to po wyjęciu już będziesz wiedział co robić i jak to zrobić - tylko tak jak pisałem, porządnie i najlepiej wspomagaj się jakimiś drucikami/wkręcikami.
tylko mam jeszcze ostatnie pytanie z której strony zabrać się za to ? od środka czy z pod maski.
Z pod maski! Tz. dopiero teraz się orientuję że masz 147, ja Ci opisuję do 156.. Różnic wielkich być nie powinno. Jak masz jeden wiatrak to i jeden opornik będzie. Otwierasz maskę, patrzysz na wentylatory, i gdzieś koło nich (albo koło niego jednego) będzie wpięty kabel dwużyłowy, i kawałek plastiku przykręcony na dwa wkręty takie na krzyżak. Odpinasz wtyczkę od tego, wykręcasz i wyjmujesz opornik z tym plasticzkiem.
Dzięki wielkie za odpowiedź.
A mnie się wydaje że wentylator ma dostępny pod schowkiem pasażera. Sciągnąać osłonkę i potem odpiąć kabel odkręcić jedną śrubkę i przekręcić przeciwnie do ruchu wskazówek zegara i wyjąć...
No chyba że w dieselkach macie jakoś inaczej bo nie zauważyłem na początku![]()
Ostatnio edytowane przez Looney ; 15-07-2010 o 08:36
wentylator nawiewu ma na pewno pod schowkiem
a dyskusja zeszła chyba na wentylator chłodnicy
a skoro silintierka pisze o jakims "poziom 3" to raczej chodzi właśnie o nadmuch w kabinie - czyli wentylator pod schowkiem
i tu być może wystarczy samo przeczyszczenie i nasmarowanie owego wentylatora
widać go też tutaj :
http://www.forum.alfaholicy.org/zrob...ftingu_gt.html
po prawej stornie filtra
czyli jak by nie było chyba Looney sprowadził na dobry tor
Ojjj faktycznie pojechałem z instrukcją do chłodnicySory
Niemniej i tak się może przydać
![]()