Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12

Temat: Czy musi być przeprowadzony reset komputera?

  1. #1
    Tiga
    Gość

    Domyślnie Czy musi być przeprowadzony reset komputera?

    Aż wstyd sie przyznac,ale mam takie pytanko.

    Czy przy rozbieraniu silniczka krokowego, przepływomierz albo przepustnicy konieczny jest reset kompa? Jesli tak to jak sie to robi?

    Pozdr. Tiga

  2. #2
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    09 2006
    Mieszka w
    Łódź
    Postów
    575

    Domyślnie

    Chyba najlepszym sposobem jeżeli się za coś bierzesz jest uprzednie odłączenie klem z akumulatora, po złożeniu wszystkiego na nowo podłączasz aku i po sprawie.
    Życie z pasją!
    145 1.9 TD
    147 1.9 JTD 16V
    Lancia Delta III 1.6 JTDM

  3. #3
    Użytkownik Alfista Avatar lesio146
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    SZAMOTULY(PYRLANDIA)
    Auto
    159 JTDm ; 156 V6 Qsystem
    Postów
    4,427

    Domyślnie Re: Czy musi być przeprowadzony reset komputera?

    Cytat Napisał Tiga
    Aż wstyd sie przyznac,ale mam takie pytanko.

    Czy przy rozbieraniu silniczka krokowego, przepływomierz albo przepustnicy konieczny jest reset kompa? Jesli tak to jak sie to robi?

    Pozdr. Tiga
    jesli przepustnica jest sterowana elektronicznie to jest konieczna kalibracja(przez komputer) krokowy i przeplywomierz nie wymaga tego(przeplywomierz resetu)
    Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.

  4. #4
    Tiga
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał lesio146
    konieczna kalibracja(przez komputer)
    I co wtedy robia na takim kompie?

    Zamierzam zabrać sie za falowanie obrotów,bo szału dostaje. Na szczęście nie falują non stop...
    Jednak jak czytam co sie może stać po ingerencji w przepustnice ster. elektronicznie to aż mi sie włos jeży...

  5. #5
    ja.m
    Gość

    Domyślnie

    Taki zbliżony temat. Mianowicie zrobiłem resecik kompa i teraz troche mi świruje (pewnie jeszcze się dostraja). I pytanie do Was ile trwa samokalibracja wszystkiego i powrót do stanu rzeczywistego?

  6. #6
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał ja.m
    Taki zbliżony temat. Mianowicie zrobiłem resecik kompa i teraz troche mi świruje (pewnie jeszcze się dostraja). I pytanie do Was ile trwa samokalibracja wszystkiego i powrót do stanu rzeczywistego?
    Jak to świruje silnik ?????

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  7. #7
    ja.m
    Gość

    Domyślnie

    Na zimnym: po dodaniu gazu - jakby się dławił czy dusił, dopiero po chwili zaczyna reagować na gaz i się wkręca. Na ciepłym na wolnych obrotach albo sobie strzeli z wydechu (od czasu do czasu) albo w ogóle nierówno chodzi. Dodam iż przy silniku w ogóle nie grzebałem (skrzynia jeszcze nie przełożona) tylko akumulator był odpięty.

  8. #8
    ViP Romeo Avatar Lesio
    Dołączył
    02 2007
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    Subaru Forester XT, Mini Countryman CS
    Postów
    1,917

    Domyślnie

    Ja mam to samo, wymienilem filtr powietrza, czyscilem przpeustnice i nadal obroty mi faluja i szarpie na zimnym.

  9. #9
    Użytkownik Alfista Avatar lesio146
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    SZAMOTULY(PYRLANDIA)
    Auto
    159 JTDm ; 156 V6 Qsystem
    Postów
    4,427

    Domyślnie

    Cytat Napisał Tiga
    Cytat Napisał lesio146
    konieczna kalibracja(przez komputer)
    I co wtedy robia na takim kompie?

    Zamierzam zabrać sie za falowanie obrotów,bo szału dostaje. Na szczęście nie falują non stop...
    Jednak jak czytam co sie może stać po ingerencji w przepustnice ster. elektronicznie to aż mi sie włos jeży...
    witam,troszke mnie nie bylo.co robia z przepustnica nie wiem,taka mam informacje z serwisu ze po demontazu elektronicznej sterowanej przepustnicy jest to konieczne.ale przeciez nie musisz jej demontowac by wyczyscic.tu jeszcze uwaga ze przy "elektroniku"ostroznie ze srodkami czyszczacymi.a przy okazji powiem Ci ze moja czerwona 146 nie zniknie z szamotul odmyslilem sie.pozdro
    Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.

  10. #10
    ja.m
    Gość

    Domyślnie

    Gadałem z mechanikiem i powiedział że objaw podobny jakby do jednej nie palącej świecy. Zamierzam to sprawdzić (świece i okablowanie)

Podobne wątki

  1. Reset komputera
    Utworzone przez alfos w dziale 147
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 15-02-2014, 11:29
  2. Reset komputera po wymianie zaworu overboost 1.9 jtd
    Utworzone przez piotr9008 w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 07-02-2013, 00:20
  3. [159] Reset komputera 1,9 jtdm...
    Utworzone przez zahmitokersoken w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 16-04-2012, 16:56
  4. Reset komputera skrzyni automatycznej 4HP20
    Utworzone przez feecle w dziale 166
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 25-05-2011, 19:41
  5. [156] Programowy reset komputera.
    Utworzone przez tomkap w dziale 156
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 21-06-2008, 21:06

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory