Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Temat: klima

  1. #1
    zaszary
    Gość

    Domyślnie klima

    Wydawało mi się dziwne, że owszem chłodzi ale słabo dmucha, więc przy okazji wpadłem do gościa który się klimatyzacją zajmuje. Podłączył mnie do maszynerii i rozpoczą cały proces, przy okazji wymienił filtry kabinowe, które były totalnie zasyfione co oczywiście było przyczyną słabego nadmuchu. Po zakończeniu procesu wymiany okazało się że sprężarka pracuje zamiast gdzieś między 1,5-2,0 to nawala ciśnienie do zbyt dużej wartości gdzieś 2,5, a następnie się rozłącza. Gościu stwierdził że jest zapchana tylko nie wie gdzie.
    PYTANIE w których miejscach układ może się zatkać? i jak to możliwe skoro przed calym zabiegiem klima chłodziła, czy czasem on mi tam czegoś nie uszkodził??
    Dziękuję

  2. #2
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Gorzyczki okolice Wodzisławia Śląskiego
    Auto
    Same ALFICE
    Postów
    4,443

    Domyślnie

    tradycyjne pytanko: ilosc czynnika jaką pan magik wpuscił do układu?

  3. #3
    zaszary
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał majster Zobacz post
    tradycyjne pytanko: ilosc czynnika jaką pan magik wpuscił do układu?
    W sumie pytał o model, rok itd, ilość jaką wpuścił to 650 (chyba to w gramach było)

  4. #4
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Gorzyczki okolice Wodzisławia Śląskiego
    Auto
    Same ALFICE
    Postów
    4,443

    Domyślnie

    Cytat Napisał zaszary Zobacz post
    W sumie pytał o model, rok itd, ilość jaką wpuścił to 650 (chyba to w gramach było)
    Mnie też wpuscił 650 i spreżarka swirowała, nawt ostatnio na forum był taki podobny temat o klimie. Poszukaj może cos znajdziesz.

  5. #5
    Użytkownik Romeo Avatar michal87tg
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Tarnowskie Góry
    Auto
    AR 156 po FL SportWagon 1.9 JTDm
    Postów
    719

    Domyślnie

    to mój temat i dalej się chwilowo męczę z nią bo słabo chłodzi :/

    link do tematu:

    http://www.forum.alfaholicy.org/156/...56_2_0_ts.html

  6. #6
    atanek1970
    Gość

    Domyślnie

    mi po wymianie silnika nie chodziła w ogóle.Pojechałem do gościa od klimy 10 min plus odgrzybianie i dokręcanie parę śrub bo ktoś zapomniał w sumie 20 min i 210 pln

  7. #7
    zaszary
    Gość

    Domyślnie

    Dzisiaj dzwoniłem do gościa i powiedział mi, że napełniał klimę dwa razy- 650 a później 500g i w obu przypadkach tak samo, sprężarka dalej pakuje do 2,5 aż ją rozłączy, chyba faktycznie gdzieś się zapchało. W czwartek jadę do niego ma się tym zająć, zobaczymy co się stało.

  8. #8
    Keeperek
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał zaszary Zobacz post
    Dzisiaj dzwoniłem do gościa i powiedział mi, że napełniał klimę dwa razy- 650 a później 500g i w obu przypadkach tak samo, sprężarka dalej pakuje do 2,5 aż ją rozłączy, chyba faktycznie gdzieś się zapchało. W czwartek jadę do niego ma się tym zająć, zobaczymy co się stało.
    Co to znaczy 2,5? jakie jednostki? Czy to ciśnienie po stronie tłocznej czy ssącej? Dowiedz się tego.
    Sprężarka normalnie pracuje na ssaniu ok 2-2,5 Bara. Po stronie tłocznej np od 14-18barów( wzależności od temperatury powietrza). Przy zatkanym układzie sprężarka po stronie ssącej sciąga do zera. Potencjalne miejsca zatkania to filtr-osuszacz lub zawór rozprężny, rzadko ale zdarza się że rozwarstwiają się węże gumowe w środku.

    Radze zmienić warsztat bo nie mają pojęcia o tym co robią.

  9. #9
    zaszary
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Keeperek Zobacz post
    Co to znaczy 2,5? jakie jednostki? Czy to ciśnienie po stronie tłocznej czy ssącej? Dowiedz się tego.
    Sprężarka normalnie pracuje na ssaniu ok 2-2,5 Bara. Po stronie tłocznej np od 14-18barów( wzależności od temperatury powietrza). Przy zatkanym układzie sprężarka po stronie ssącej sciąga do zera. Potencjalne miejsca zatkania to filtr-osuszacz lub zawór rozprężny, rzadko ale zdarza się że rozwarstwiają się węże gumowe w środku.

    Radze zmienić warsztat bo nie mają pojęcia o tym co robią.
    Masz rację poszukam innego warsztatu, bo ten magik potrafi chyba tylko podpiąć przewody od maszyny i włączyć program, a jak się zaczną schody to kaplica. Jeśli chodzi o te parametry to nie wiem bo się na tym nie znam, pamiętam tylko jak gościu mówił, że powinno mieć 1,5-2,00, a moja robi do 2,5 przy czym narasta to szybko i się rozłącza zanim zacznie dobrze chłodzić
    Ostatnio edytowane przez zaszary ; 03-08-2010 o 21:01

Podobne wątki

  1. [159] Klima
    Utworzone przez Black Wolf w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 05-02-2016, 22:46
  2. [164] Klima
    Utworzone przez alfa164 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 31-12-2010, 20:49
  3. Klima w 156 2.0 TS
    Utworzone przez michal87tg w dziale 156
    Odpowiedzi: 48
    Ostatni post / autor: 05-11-2010, 09:46
  4. klima
    Utworzone przez tomekb w dziale 156
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 09-08-2009, 20:58
  5. Klima
    Utworzone przez Stanley w dziale 166
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 11-04-2009, 11:50

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory