Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Temat: Nie odpala!!!

  1. #1
    Hofiec
    Gość

    Exclamation Nie odpala!!!

    Witam. Mam problem z moją alfą - silnik nie odpala:
    rozrusznik kreci ładnie, pompa paliwowa działa - jest slyszalna.
    wyjąłem dzisiaj listwę wtryskową i paliwo dochodzi.
    zastanawiam się czy moze to być wina świec, ale po 2 swiece na cylinder, łacznie 8 szuk na raz by raczej nie padło a gdyby to byla kwestia kilku to chociaz troche by zabulgotało a nie dzieje się nic - gluche krecenie rozrusznikiem i wałem...
    Silnik to 2 litrowy T.S.
    Prosze o wszelkie porady
    Pozdrawiam

  2. #2
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - a co z lampką CODE ?
    - moze być także czujnik położenia i obrotów wału korbowego.
    - taka brązowa wtyczka, jak jest zepsuty to sie silnik nie uruchomi.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  3. #3
    Hofiec
    Gość

    Domyślnie

    No lampka Code zapala się na centralce przy odpalaniu ( przy próbowaniu raczej)
    Jaki to moze mieć związek??
    tak jak wczesniej pisałem rozrusznik mieli ale zadnej reakcji tak jakby nie dostał paliwa(co raczej wykluczam bo sprawdzalem) albo nie dostawał iskry.

  4. #4
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - ale czy lampka CODE pali się cały czas, jesli tak to nie widzi kodu klucza i nie odpali silnika.
    - zwykle wtedy do czyszczenia sa styki w poblizu puszki immobilizera. ( pod tablica bezpieczników z lewej strony od kierowcy)
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  5. #5
    Hofiec
    Gość

    Domyślnie

    Tzn cały czas? chodzi o działający silnik czy jak??? na to nie zwrocilem uwagi wiec raczej nie paliła się jak wsio działało
    Teraz przy próbach odpalania świeci się caly czas jak jest na zapłonie lub jak próbuje go odpalać i miele rozrusznikiem...
    Ale czy gdyby była to wina kodowania kluczyka i immo. to czy w ogóle by włączał się zapłon i ruszał rozrusznik..

    ---------- Post dodany o godzinie 19:55 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 19:54 ----------

    Jeśli jest taka możliwość to prosiłbym o kontakt GG - było by szybciej
    Dzieki z góry;]
    Pozdrawiam

  6. #6
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - jeśli puszka immobilizera nie widzi klucza, a raczej jego transpondera, to zapala lampkę CODE.
    - zwykle to jest spowodowane brakiem połączenia na antence układu immobilizera.
    - podłączenie programu diagnostycznego pokaże bład połaczenia antenki.
    - awaria transpondera zdarza się bardzo żadko.
    - czestsze sa awarie samej puszki immo, wtedy program diagnostyczny wyświetla heroglify zamiast menu informacyjnego puszki immo.
    - rozrusznik będzie się krecił, pompa bedzie podawać paliwo prze 3 minuty a ECU nie poda sygnału iskry.
    - w dobrym samochodzie CODE pali się przez 3-4 sekundy i gaśnie, jak masz kluczyk w pozycji MAR.
    - a czemu nie próbowac odpalic auto w trybie awaryjnym, po odszukaniu karty kodowej !!!!
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  7. #7
    Hofiec
    Gość

    Domyślnie

    czyli alfe na komputer dac??
    jak odpalić w tybie awaryjnym??
    Czy moze to byc wina czego innego???

  8. #8
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Odpalanie w trybie awaryjnym jest szczegółowo opisane w instrukcji obsługi samochodu.
    Oczywiście do tego potrzeba mieć kartę zawierającą kod elektroniczny, tj. 5 cyfr, które wprowadza się do centralki poprzez odpowiednie naciskanie pedału gazu.

  9. #9
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar RafcioL27
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    Świdnik
    Auto
    AR 156 2.0 TS 2000r.SW + LPG
    Postów
    472

    Domyślnie

    No przecież kolega Bubu 321 pisze Ci wyraźnie jeśli nie zgaśnie Ci kontrolka CODE po przekręceniu zapłonu po 3-4 sekundach i pali się cały czas to masz odcięty zapłon i auto nie zapali choć byś kręcił rozrusznikiem i tydzień najpierw zdejmij obudowę kolumny kierowniczej oczyść antenkę ( taki pierścionek na stacyjce) a późnej po kabelku z anteny dojdziesz do jej wtyczki tam przeczyść styki i powinno pomódz jak nie to wtedy podepnij auto pod kompa, większość z nas już to przerabiało u mnie pomogło wypięcie i wpięcie wtyczki od stacyjki (kilkakrotne) i jest ok

Podobne wątki

  1. Nie odpala / odpala na 3 cylindry?
    Utworzone przez jashooligans w dziale 147
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 21-01-2016, 13:24
  2. Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 14-03-2014, 10:53
  3. 1,9 JTD nie odpala lub odpala pod dłuższym kręceniu
    Utworzone przez palchon w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 02-11-2013, 17:50
  4. Zimna odpala ciepla nie odpala nie slychac nawet rozrusznika
    Utworzone przez Chrzanek1994 w dziale 147
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 04-12-2012, 21:55
  5. 156 JTD Nie odpala!!
    Utworzone przez raven80 w dziale 156
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 17-04-2011, 19:23

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory