Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 13

Temat: Masz alfe 156 JTD przeczytaj to!!!

  1. #1
    zbylon
    Gość

    Domyślnie Masz alfe 156 JTD przeczytaj to!!!

    hejka
    Chcialbym kupic AR 156 1.9JTD 03/04 rok.
    Prosze o wypowiedzi osob ktore zrobily chociaz 10tys swoimi alfami i jakie ewentualnie mieli koszty serwisowe, naprawcze, eksplatacyjne???
    Czy elementy zawieszenia wachacze, laczniki wystepuja w zamiennikach?
    Najbardziej martwi mnie jednak utrata wartosci. AR 156 w salonie sa jednymi z drozszych aut w klasie a po 3 latach sa najtansze!
    Ostatnie pytanie czemu na allegro jest passat tdi z 2003r ma 170-250tys na liczniku a alfa z 03r 77tys? Przeciez jak niemiec kupuje doesla czy VW czy AR to lata nim tak samo!? I czy mozna to w ASO sprawdzic tak jak w ASO Audi czy VW np.

  2. #2
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,617

    Domyślnie

    Ja zrobiłem swoją (rocznik 2005) 70tys km. Na początku eksploatacji po 10tys km zmieniłem na gwarancji turbosprężarkę - pechowy egzemplarz. Tak tylko przeglądy co 20tys km (koszt przeglądu w ASO ok.800zł) - dodatkowo co 10tys km wymieniam olej i filtry. Zawieszenie mam w stanie idealnym, nic do tej pory nie robiłem (są zamienniki, ale ich cena jest zbliżona do oryginału). Jak jesteś zainteresowany to mój kolega ma na sprzedaż AR156SW 1,9 16v JTD M-jet rocznik 2003/2004 pełna opcja z przebiegiem 130tys km, serwisowana, kupiona w salonie. Sprzedaje bo kupił AR159
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  3. #3
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar alfaholik-Bioły
    Dołączył
    08 2007
    Mieszka w
    Nowy Sącz
    Auto
    147 1.9JTD, Lybra 1.9JTD, Delta 1.6JTDm
    Postów
    423

    Domyślnie

    Witaj!!
    Po pierwsze alfe kupuje sie sercem!!!
    Po drugie jedna alfa 03 ma 77tys km a inna 220tys km wiec nie jedna stoi alfa na allegro co ma 77tys. Szweldzwageny tez maja niby po 60tys km wiec roznie bywa... Oczywiscie,ze mozesz to sprawdzic a ASO
    W Gdańsku jest sporo 156 wiec jest mozliwe ze trafisz na goscia uczciwego,ktory sprzeda Ci pewne auto albo trafisz na handlarza i sprzeda Ci auto ledwo zywe z cofnietym licznikiem i szpachlowane z kazdej strony :mrgreen:
    Poza tym czesci są tansze do alfy niz do passata i alfe kupisz 03r za tyle co passata 99 lub 00!! Zrób jak uważasz ja bym szczerze polecał alfe po Feceliftingu ze skóra i standard ma wysoki wiec passat jest przy niej cienki...poza tym alfa oszczedna jest z nowym silnikiem 1,9JTD 16v a passat nie bardzo. Jazda passatem jest wolniejsza i na zakretach nie zbyt miła,alfą pojedziesz po zakrecie pewniej i dynamika silnika jest bdb!!

    Pozdrawiam i życze dobrego wyoru,napewno ktoś jeszcze napisze oprócz mnie więc sobie porównasz

  4. #4
    zbylon
    Gość

    Domyślnie

    no wlasnie mysle o AR po lifcie ktory byl w polowie 03r chyba?

    jesli na polskich drogach Twoja AR wyrzymala 70tys to nie ma nic gorszego zawieszenia niz innego auta.

    jesli chodzi o szpachle to akurat takiego auta nie dam sobie wcisnac - natomiast przebieg!!!!
    przebieg tylko po historii auta w ASO mozna sprawdzic o ile AR ma centralna baze wzorem audi np.

  5. #5
    sciesill
    Gość

    Domyślnie

    Jesli chodzi o koszty eksploatacyjne to , trzeba sie z nimi liczyc bo sa spore, wymiana rozrzadu to koszt rzedu 800-900 zl , jesli juz to robic to rolki i pompa SKFa , paski Contitecha lub Gatesa , znajomy z serwisu poleca Contitechy , no coz zarowki zwlaszcza pozysyjne H6W to okolo 50- 60 zl za pare, do tego masz jeszcze 2 komplety H1 i H7 tez do tanich nie naleza , filtr powietrza to juz taniocha. Amorki na przod to jakies 800 na tyl niewiele mniej , ale tutez ponizej bilsteina nie oplaca sie schodzic, KYB sa podobno swietne , ja jeszcze jezdze na oryginalnych Monroach, olej ja mam w mojej Mobila 1 10w40 , ale zamierzam sie przerzucic ma Shella Rimule (czarny ) , moj ojciec w 2.4 po lifcie ma pelny syntetyk 5w60 (chyba) . Koszty serwisowania sa duze , bo zazwyczaj zeby cos wymienic trzeba wywalic pol osprzetu i zajmuje to mnostwo czasu , ale ja to uwielbiam

  6. #6
    Paweł156
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał sciesill
    wymiana rozrzadu to koszt rzedu 800-900 zl
    zalezy gdzie, u mnie wyszło 350zł czesci i 150zł robocizna
    Cytat Napisał sciesill
    Amorki na przod to jakies 800 na tyl niewiele mniej
    przesadzasz, podstawowy bilstein b4 to koszt 250zł przód i podobnie tył, B6 300zł przód, 600zł tył. Kayaba to straszna tandeta, po 1,5roku zmieniłem na bilsteina.

    chyba ze ceny podałeś z aso to wtedy wszystko jasne ale realnie wszystko taniej da sie zrobic

  7. #7
    Użytkownik Świeżak Avatar arturo
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Gliwice
    Auto
    Alfa 156 2,4 JTD 2001r
    Postów
    115

    Domyślnie

    Cytat Napisał sciesill
    no coz zarowki zwlaszcza pozysyjne H6W to okolo 50- 60 zl za pare,
    sciesill pojechał z cenami .Ja ostatnio kupiłem dwie i cena wyszła mi 24zł za parę

  8. #8
    Doman
    Gość

    Domyślnie

    mialem passata, kupilem alfe i nigdy przenigdy nie wroce do passatow
    pozdrawiam

  9. #9
    ViP Pirat drogowy Avatar doldi
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    156 SW 2000 rok pjemnosć 2000l
    Postów
    197

    Domyślnie

    Witam serdecznie, ja jeżdże w sumie miesiąc alfettą ale zrobiłem 5600 km tym autkiem, jeździłem wieloma różnymi autami tej klasy, ale najbardziej chwale za jazdę c5 , i alfę za sposób zachowania się auta w zakrętach, wymieniałem tylne wachacze, niewiem jakiej firmy ale zapłaciłem 180 zł a zamienniki 218. Gdzie sens i logika poprzedni właściciel robił przód i zmieścił się w 1000, ceny w sumie normalne, tarcza sprzęgła z dociskiem cały komplet 1200, w aso 2500. NIC DODAĆ NIC UJĄĆ. Z robocizną ceny

  10. #10
    Włoch
    Gość

    Domyślnie

    JA mam 156 04r 175KM i przejechałem nim dopieo400km ale po kupnie zmieniłem ojej w silniku, skrzyni, filt, oleju, paliwa, powietrza, przeciwpyłkowy, nabiłem i wozonowałem(odgrzybiłem) klime czyli 500zł wszytsko. Potem Pasek rozrzadu, klinowy, pompe wody, napinacz, rolke, dwa łaczniki stabilizatora + robota 1000zł rezta igła. Nie wiem jak wam ale mi samochód spala srednio 6.5l tylko po miescie. Dzis nap zona jezdziła i wyszlo 6.0l a mi wczoraj 6.8l. Nie miałem okazji poza miastem i w trasie bo mam za krótko ale w 3 dni zrobiłem 400km.

Podobne wątki

  1. Przekręt na podatku VAT przy sprzedaży auta - PRZECZYTAJ nim kupisz samochód.
    Utworzone przez Tomek_KRK w dziale Porady przy zakupie
    Odpowiedzi: 210
    Ostatni post / autor: 03-08-2023, 18:07
  2. Byłem, widziałem i nie kupiłem. Dlaczego? Przeczytaj!
    Utworzone przez Nowy44 w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 27-09-2014, 03:54
  3. masz alfe ? nie bój się ostro wchodzić w zakręty!
    Utworzone przez TREMOR w dziale 156
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 24-08-2009, 21:44

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory